Sări la conţinut

Cat dureaza sa spargi o usa?

septembrie 21, 2007

Pentru hoti: cateva luni de filaj presarate cu incercari.

Pentru politia romana: cam 2 ore. Insa e vorba de usa mea.

Ziua Z: 11 sept 2007

Ora H: intervalul 21.10-23.00

Locatia: undeva in Pantelimon

 damage.jpg

Asa arata o usa fortata. A doua oara. Butucul rezista.

img_2877.jpg 

In asteptarea intregii brigazi de politie am povestit verzi si uscate. 

img_2886.jpg

Politia in actiune. Nu va lasati pacaliti de tricourile colorate. Au insignele in buzunar. Pe bune. De fapt asta este noua uniforma a politistilor.

amuzant.jpg

Nu stiu de ce eram asa vesele. In situatia data nu era de ras, insa cei 6 care se chinuiau sa sparga usa erau amuzanti.

indicatii.jpg

Bineinteles, am crezut de cuviinta sa dau cateva indicatii. Putin mai la dreapta va rog cu bormasina.

Din pacate nu am poze dupa isprava, adica cu usa sparta pentru ca fotograful a fost implicat activ in operatiune. 

6 comentarii leave one →
  1. merlin41 permalink
    septembrie 21, 2007 10:02 pm

    Pe pamantul luminat,
    maestrul butuc fortzat,
    tot rezista de luni bune,
    hotilor din-treaga lume.

    Deci de vrei sa fii pradat,
    ia-ti butuc melaminat,
    iar de vrei sa fii boier ,
    cauta butuc metalifer.

    Si de-o fi sa vii acasa,
    si gasesti surpriza-aleasa
    nu fa mutre si nici spume,
    cauta butucu-n lume.

    Un butuc cam jumulit,
    inca-un hot nemultumit,
    Un butuc cam jerpelit,
    inca-un hot cam plictisit

    Deci daca ai minte,
    i-ati butucul inainte,
    si cu tine sa il tii
    CA CE-O FI , O FII!

    merlin41
    __________________________________
    fotograf lacatus tamplar programator somer

  2. septembrie 21, 2007 10:13 pm

    ai uitat sa semnezi si „poet.” 🙂 and friend.

  3. septembrie 28, 2007 2:04 am

    ti-ai uitat cheile inauntru sau … ?

  4. iulie 4, 2008 4:02 am

    FRATILOR CUM SE FACE CA UN BUTUC NU SA PUTUT RUPE,BUTUC APLICAT SI PE USA ED FIER CU PROTECTIE PE CARE BINE INTELES CA AM DESFACUTO.NUMAI CA NA SARIT BUTUCU

  5. iulie 4, 2008 9:57 pm

    @George: deci tu ai fost…

Trackbacks

  1. Vacanta incendiara la Bîrlad « My web…side

Lasă un comentariu