Sări la conţinut

Angajatii nu se pastreaza cu spionaj

februarie 15, 2009

Blogul a fost mutat. Gasiti articolul la http://www.mywebside.ro/2009/02/15/angajatii-nu-se-tin-cu-spionaj

7 comentarii leave one →
  1. februarie 16, 2009 11:33 am

    Da, ştiu, e trist că se întâmplă aşa. Probabil că aşa ne-au obişnuit anii de comunism, să ne uităm pe vizor la cine trece pe hol, să ne uităm prin uşa întredeschisă în casa vecinilor, aşa că să ne uităm pe site-urile de joburi după CV-urile colegilor e doar următorul pas logic…

  2. februarie 16, 2009 4:06 pm

    eu nu credeam ca se mai practica asa ceva. mi se pare chiar un mod destul de urat de hartuire a angajatului.

  3. februarie 16, 2009 7:16 pm

    http://www.icansee.ro 🙂

  4. februarie 17, 2009 10:08 am

    Se intampla asa pentru ca de site-urile de recrutare sunt pentru juniori aflati la primul job si pafaristi pe care nu-i angajeaza nimeni (perioada cand am avut un anunt pe ejobs ca sa-mi completez echipa cu un junior a fost foarte distractiva: la job de web developer au aplicat chelneri, casieri la mcdo, sef de santier, operator impachetare tutun (nu glumesc), oameni de 40 de ani cu 18 ani „experienta” – care experienta nu prea avea treaba cu calculatoarele). Adica oameni care de obicei sunt usor de inlocuit. Daca e bine sau nu, prefer sa nu ma pronunt 🙂

    Personal, mi-am sters cv-ul de pe un site din asta cand head hunter-ii devenisera enervanti, altfel de ceva ani slujbele mi-au venit fie prin referral-uri (de genul „du-te la aia ca au chestii interesante de facut”) – cel curent, fie in urma unui anunt pe rlug-offtopic cum ca-mi caut de lucru – cel dinainte, cand HR-ul celor de la care plecam a aflat ultimul ca plec, si au incercat sa ma convinga cu bani, cand io aveam ceva cu atmosfera din firma si cu un sef care tinea foarte mult la opiniile lui nu foarte fondate.

    my 0.02€

  5. februarie 17, 2009 10:10 am

    grrr, ce nasol ca nu exista buton de preview, cand compui raspunsuti mai lungi de 2-3 vorbe…

  6. februarie 18, 2009 7:27 pm

    Am auzit si eu despre astfel de practici. E ciudat. In loc sa piarda timpul cu ce fac angajatii in timpul lor liber ar trebui mai multa atentie la ceea ce ii motiveaza si ii intereseraza. Companiile ar avea mai mult de castigat.

  7. dragos permalink
    februarie 20, 2009 12:05 pm

    Eu cred ca un angajat valoros nu ar trebui sa-si faca probleme de genul asta. Daca jobul HR are si o componenta de spy, so be it. In conditiile in care esti suficient de capabil pe un job ma indoiesc sincer ca un angajator ar putea folosi un astfel de argument pentru o despartire contractuala. Si daca ar face-o… e pierderea lui. 🙂
    imho

Lasă un comentariu