Sări la conţinut

Asta seara gatim cu prietenii

februarie 2, 2009

In vacanta de iarna am planuit sa facem un club de gatit cu adunari periodice. Dupa ce am tot discutat toata luna ianuarie, pe 1 februarie s-a si intamplat prima editie, la Brohouse.

7 comentarii leave one →
  1. Vlad Stan permalink
    februarie 3, 2009 10:22 am

    :))) cine a fost cu idea filmuletului asta? montaj regie? :))

  2. februarie 3, 2009 10:30 am

    Cristina, evident! Ea e regizorita 😉

  3. februarie 3, 2009 10:32 am

    @Vlad Stan: regia, montajul si ilustratia muzicala apartin subsemnatei, pozele sunt realizate chiar de personajele din filmulet. 🙂

  4. februarie 3, 2009 1:19 pm

    si clubul de gatit n-are nevoie si de „degustatori”? ;))

  5. februarie 3, 2009 1:34 pm

    @Simona: regulile au fost clare de la inceput: fara observatori. 🙂

    si daca am facut misto punandu-ma in pozitia de „controlor” in filmulet (ceea ce a deranjat pe unii coechipieri), sa stii ca in realitate in clubul de gatit toata lumea a pus umarul fara sa fie nevoie de indrumari. 🙂

  6. februarie 4, 2009 1:44 pm

    Orezul nu prea v-a iesit bob cu bob, aduce mai mult a pilaf >:)) Dar pipetul ala de pui arata divin… Eu sunt mare fana a mancarii de tip chinezesc 😀
    Eh… keep up the good work!

  7. februarie 4, 2009 3:00 pm

    Vreau si eu sa particip la un club / concurs de gatit!!!

Lasă un comentariu