Sări la conţinut

Shopping la feminin

noiembrie 30, 2007

Ieri am primit invitatie pe mail la lansarea unui site de shopping pentru femei.

Zazazoo e un nume care mi-a fost drag din primul moment, amintindu-mi de expresia celebra a eroinei din Sex and the City. Layout-ul mi-a placut si mai mult. Cat despre cadoul supriza promis in invitatie inca astept cu nerabdare sa vad ce este. Asa cum probabil voi astepta cu nerabdare in fiecare zi noul produs Zazazoo.

Site-ul vine cu o propunere interesanta de parteneriat si te rasplateste pentru clientii pe care ii aduci.

Va invit sa descoperiti surpriza rezervata astazi:

 surprizaa.jpg

5 comentarii leave one →
  1. Silvius permalink
    noiembrie 30, 2007 1:04 pm

    Cred totusi ca au mici probleme pe IE7

  2. decembrie 3, 2007 6:00 pm

    Frumoasa initiativa. w00t!

  3. decembrie 4, 2007 11:01 am

    Fain! Ma inscriu si eu!

  4. decembrie 5, 2007 3:20 pm

    Daca as putea sa pun si plugin-ul ala in blogul meu ar fi perfect!

  5. decembrie 5, 2007 4:46 pm

    @ Bloglocke: din pacate wordpressul in varianta free nu permite modificarea codului sursa si nici adaugare de plugin-uri din cate stiu. La mine e doar o poza cu link.

Lasă un comentariu