Sări la conţinut

Perle din CV-uri (VI)

noiembrie 22, 2007

Blogul a fost mutat. Gasiti articolul la http://www.mywebside.ro/2007/11/22/perle-din-cv-uri-vi/.

4 comentarii leave one →
  1. noiembrie 23, 2007 12:40 pm

    Deci… pur si simplu nu pot sa cred!! Aia cu misterul feminin e crunta! looooooool

  2. alexa permalink
    noiembrie 30, 2007 2:51 pm

    sper tare cu facultate internationala de prestigiu..eu sunt acolo de 3 ani si nu am observat nimic de prestigiu si cu atat mai mult international…singura chestie preluata de la americani poate ar fi caminul facultatii..
    :))

  3. august 4, 2008 3:50 pm

    Lasa ca a venit una azi la interviu si mi-a zis inainte sa apuc sa zic ceva: „Stiu ca sunt supra-calificata, dar la ce sobolani imi colcaie prin camara am nevoie disperata de ceva extra care sa ma ajute!”
    Medicamenteee! 😀

  4. ark permalink
    octombrie 23, 2008 11:06 am

    foarte tare… am avut si eu ceva probleme din astea la CV uri.

Lasă un comentariu