Sări la conţinut

RDS este Mac-incompatible

iulie 26, 2008

De cateva zile nu imi merge conexiunea la internet dar, pentru ca am vecini darnici care nu-si paroleaza wireless-ul, nu am gasit motivatia sa-mi fac timp sa ma agit.

Insa astazi chiar aveam nevoie de banda si m-am hotarat sa sun helpdesk-ul de la RDS. Discutia a mers constructiv pana am zis ca am un MacBook. Domnisoara de la telefon m-a pus cateva momente pe hold ca sa se sfatuiasca probabil cu colegii dupa care mi-a spus senina ca RDS-ul nu ofera asistenta pentru utilizatorii de Mac.

Stupefiata, am incercat sa inteleg mai bine: „pai si daca am Mac ce pot sa fac?” 

„Faceti rost de un PC si ne sunati din nou ca sa vedem care este problema cu conexiunea; asa cum v-am spus nu asiguram asistenta pentru Macintosh” a sunat iarasi vocea suava.

Well, pana si cineva mai greu de cap putea sa inteleaga: ai Mac, treaba ta, poti sa-ti iei net de la noi, dar daca nu merge conexiunea te descurci singur. Scrie asta in contract?

32 comentarii leave one →
  1. august 11, 2008 8:27 pm

    @Cristian: merci pentru sugestia cu caseta de comentarii. Eu intru mereu direct in cont pe blog si acolo imi apare optiunea de marire si micsorare, pe care credeam ca o vede toata lumea.

    Avand in vedere ca cei care comenteaza aici nu duc lipsa inspiratie, chiar era nevoie. 🙂

  2. BlckLdy permalink
    septembrie 4, 2008 1:10 pm

    Aceeasi problema si pentru Linux…
    Cand am sunat, la fel de senin, mi s-a spus…”Nu oferim suport tehnic pentru Linux” „Pai si eu si utilizatorii de Linux ce facem?”” Nu stiu…puneti-va Windows”
    Ce mai…servicii de kko.
    Mi-am rezolvat problema pina la urma, am gasit pe un forum ce setari tr sa fac pt retea. Poate gasesti si tu pt Mac.
    Bafta!

Lasă un comentariu