Skip to content

Vodanet Old Team Party

Decembrie 21, 2008

vodanet old team party

Vineri am fost la o petrecere in Opium Studio cu fostii mei colegi din Vodanet. Intre timp, multi dintre noi am ajuns fosti insa, este foarte placut sa aflu ca inca ne mai putem aduna in numar mare si ca ne simtim bine impreuna. Unde mai pui ca a fost liber la invitati si eu chiar am abuzat de asta :P.

Le felicit pe Simona, Sorina, Adriana si Andreea, care au constituit comitetul de organizare al evenimentului. Buna treaba si foarte fumoasa intentii! Avand in vedere ca nu mai sunt in mediul corporatist, a tinut loc de petrecerea de Craciun de anul acesta.

Ma bucur ca v-am vazut pe toti si cred ca ar trebui sa repetam mai des asemenea evenimente.

PS. Multumim Marius pentru poze! De data aceasta v-am iertat. 🙂

One Comment leave one →
  1. Decembrie 22, 2008 1:41 pm

    Multumim:) Sper ca v-ati distrat, iar la anul sa ne vedem din nou!

Lasă un răspuns

