Skip to content

Invitatie la ceai

Decembrie 16, 2008

Nona si Hanson organizeaza un ceai in sprijinul Asociatiei Robi. (Pentru cei care ati mai trecut duminica pe la Obor, ati vazut targul de adoptii din parcul de la primarie. Daca te opresti din drum ai toate sansele sa pleci cu un pisoi sau un catel acasa ca nu te rabda inima, mai ales cand ii vezi pe vremea asta cum stau zgribuliti in bratele voluntarilor de la Robi.)

Evenimentul face parte dintr-un proiect mai amplu – DonezisiSalvezi.ro – care va fi lansat oficial la acest ceai pe data de 18 decembrie 2008 in Podul La Scena incepand cu ora 19.00. Invitatia este pentru toate blogeritele, cu sustinerea hotcity.ro.

Si Ivanka.ro va fi prezenta acolo in calitate de donator. 🙂

Cu aceasta ocazie, am observat si eu noua infatisare Hanson si nu pot sa nu remarc veselia si prospetimea din toate proiectele in care este implicata Nona acum.

2 comentarii leave one →
  1. Decembrie 16, 2008 4:03 pm

    🙂 am pus si eu banner-ul pe blog, mi se pare o chestie foarte foarte buna. incerc sa ajung si la la scena.

  2. Decembrie 16, 2008 5:58 pm

    multumim Cristina!! va asteptam la Scena

Lasă un răspuns

