Skip to content

Dependent de concursuri?

Decembrie 13, 2008

Iata ceva care sa-ti intretina viciul: www.concurs-online.com.premii-concurs

Ce-i drept site-ul nu prea merge, sau cel putin nu cand am intrat eu pe el, ar fi interesant de aflat daca agrega concursurile automat sau sunt introduse manual. Printre DVD-uri, manusi de bucatarie, bani, bilete la meci, am gasit si plicurile/gentile/cerceii de la Ivanka, oferite ca premiu pe ele.ro

Dupa parerea mea insa, ar trebui sa rezolve problema cu navigarea; nu de alta, dar singurele linkuri care merg sunt cele de la anunturile google, trantite fix in fata la deschiderea paginii.

4 comentarii leave one →
  1. Decembrie 14, 2008 1:07 am

    Psst …vezi ca nu merge link-ul cu concurs online 🙂
    cat despre site-uri de concursuri, prefer konkurs.ro, care-mi aduce surprinzator de mult trafic si care pare mai bine gandit

  2. Decembrie 14, 2008 1:11 am

    unde mai pui ca propunere@concurs-online.com
    da eroare …

  3. Decembrie 14, 2008 3:29 pm

    @Auras: merci pentru observatie, trebuie sa fiu foarte atenta cand pun linkuri ca wordpressul umi baga automat adresa blogului meu inaintea linkului.
    Nu stiam de konckurs.ro.

  4. Decembrie 14, 2008 5:12 pm

    Uite-l si pe unul din semnatura…

Lasă un răspuns

