Skip to content

Vise implinite – mai bine mai tarziu decat niciodata

Noiembrie 26, 2008

Un prieten imi dadea ieri un filmulet despre fondatorul Honda – Soichiro Honda. Merita sa-l vedeti, este foarte inspirant. Desenele copilariei transformate in realitate.

Si tot ieri, una din colegele de la seminarul de expresie de sine si leadership la care merg, ne-a aratat tablourile expozitiei pe care a organizat-o. Un talent exploatat mai tarziu, in afara rutinei si asteptarilor celorlalti, rezultat al unei mari tarii de caracter. Monica, nu stiu cum esti la scoala, insa mie mi-ar fi placut sa fii profesoara mea.

Mai jos, o galerie cu lucrarile Monicai Popescu:

Later edit: Daca ati vazut ceva care va place si i-ati gasit si un loc in casa, puteti sa vedeti o lista de preturi orientative in catalog.

4 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 27, 2008 2:33 pm

    Sunt niste kitschuri dezgustatoare pe care titlurile le fac si mai dizgratioase: Viata, Imaginatie, Contrast… ma lesi! Talent exploatat mai tarziu, exploatat, poate – talent, care?

  2. Noiembrie 27, 2008 3:42 pm

    @Nona: arta e subiectiva. Dar stiai asta nu?

  3. Noiembrie 29, 2008 4:17 am

    Bineinteles. Arta e subiectiva. insa nu orice gard/panza pictat(a) e arta. Un cantaret de manele nu e artist! asta ca sa fac o paralela simpla si usor de inteles.

    Problema romanilor este ca nu au nici un pic de educatie plastica. Zero. Astfel, pentru romani o panza data cu culoare = arta. Dar nu e chiar asa. Daca in cazul muzicii toti avem cateva notiuni si putem distinge manelele de jazz sau rock, in cazul artelor plastice… vai si amar.

  4. Noiembrie 29, 2008 1:45 pm

    @Nona: Eu nu am auzit-o pe Monica pretinzand ca e pictorita sau artista. Doar ca picteaza. Si eu am o groaza de rochii croite de mine insa nu pretind ca sunt croitoreasa sau creator de moda. 🙂

Lasă un răspuns

