Skip to content

Ce mai fac

Noiembrie 1, 2008

In afara de excelent, cercei din piele. Octav a fost foarte surprins cand i-am spus. Nu m-am asteptat nici eu ca ideea traznita de promovare pentru Ivanka.ro pe care am copt-o impreuna cu partenera mea sa se transforme intr-un hobby atat de placut.

Mai jos, dovada ca febra lucrului manual a cuprins toata casa:

Iar aici cateva din modelele mele preferate:

cercei Wood

cercei rotunzi cu perla

8 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 3, 2008 11:24 pm

    sunt chiar frumosi, felicitari:) prima pereche mi se pare very very nice:)

  2. Noiembrie 4, 2008 12:19 am

    @simona: multumesc. te asteptam la cumparaturi. 🙂

  3. inyahart permalink
    Noiembrie 7, 2008 1:11 pm

    Foarte bună ideea. Mai ales că pe timp de iarnă nu ţin rece la gât , fiind din piele.
    Iar modelele sunt inspirate.

  4. Noiembrie 10, 2008 3:30 pm

    @inyahart: ei la asta nu ne-am gandit, ca tin cald. multumim pentru punctul de vedere.

  5. Noiembrie 12, 2008 3:03 pm

    🙂 Ce bine e cand stii ce mai face Cristina 🙂

  6. Noiembrie 18, 2008 12:56 pm

    supeer marfa, mie imi plac aia cu rosu si roz – evident. se pot cumpara?

  7. Noiembrie 18, 2008 1:03 pm

    @Nona: sigur ca se pot cumpara. 🙂 nu i-am pus doar ca sa fac in ciuda…

  8. Noiembrie 18, 2008 4:55 pm

    NU-I RAU DELOC..BRAVOO !!

Lasă un răspuns

