Skip to content

Cat de bine ma cunosti?

Septembrie 17, 2008

Am gasit la Nona un widget foarte interesant pe care l-am preluat de indata. Daca vreti sa testati cat de multe lucruri stiu despre voi prietenii, colegii, rudele, sotii etc, iata o modalitate foarte rapida in interactiva: va faceti cont pe www.truefriendtest.com, va configurati intrebarile si apoi trimiteti linkul celor pe care vreti sa-i „testati”.

Dincolo de viral, ai ocazia sa vezi cat si ce stiu oamenii despre tine, ceea ce mi-a amintit de celebra fereastra a lui Johari, si sa faci comparatie intre dimensiunea fatadei si cea a arenei (gasiti explicatii pe blogul AtuConsulting). Daca jucati cinstit, nu veti pune intrebari cu raspunsuri pe care nu le-ati impartasit niciodata nimanui.

Have fun!

4 comentarii leave one →
  1. Septembrie 17, 2008 11:37 am

    Bai dificil… Scored 40 cu greu. Hmmm, m-ai facut curioasa de unele raspunsuri =))

  2. Septembrie 17, 2008 11:41 am

    @Raluca: si asa am ramas restante cu cafeaua aia, e o ocazie sa afli si celelalte raspunsuri.

  3. Cristian permalink
    Septembrie 17, 2008 7:28 pm

    Am scos 30. Te-am ghicit pe alocuri 🙂

  4. Septembrie 17, 2008 8:27 pm

    @ cris: u have read my mind. Coffee this weekend. Poate si piscina. mmm?

Lasă un răspuns

