Skip to content

Test de verificare a cunostintelor

August 18, 2008

Blogul a fost mutat. Gasiti articolul la: http://www.mywebside.ro/2008/08/18/test-de-verificare-a-cunostintelor/

23 comentarii leave one →
  1. ovidiu ioanitoaie permalink
    August 21, 2008 11:00 am

    sa incerci sa-ti dai cu presupusul mi se pare pierdere de timp atata vreme cat nu poti face o analiza reala.scrisoarea de intentie lasa loc de interpretari si asta nu poate fi decat un exercitiu de imaginatie.

  2. August 21, 2008 10:16 pm

    Draga Cristina,

    Marturisesc ca sunt blocata. Am citit in viata mea sute de astfel de scrisori dar mereu stiam cui se adreseaza si aveam acces la pregatirea persoanelor in cauza.

    E clar ca nu poti deduce din scrisoare nimic concret. As putea specula ca cea care scrie are peste 25 de ani, nu a lucrat prea mult inainte si probabil a terminat o facultate sau chiar doua la particulara. Totusi e posibil sa ma insel.

    In ceea ce priveste postul pentru care a aplicat si tipul companiei este imposibil de determinat si asta pentru ca aceasta scrisoare este una „tip”. Facuta sablon pentru toate posturile si companiile la care distinsa domnisoara/doamna aplica. E atat de vaga tocmai ca sa se potriveasca la orice! Si repet am citit sute de astfel de poliloghii. Cand parcurg o asemenea scrisoare dau delete instantaneu CV-ului. Cineva care nu are timp sa afle numele companiei pe care o reprezint si sa scrie 3 randuri aferente… nu merita timpul meu!

  3. Cristian permalink
    August 22, 2008 12:51 am

    > De ce-o fi existand credinta ca exista un raspuns si numai unul?
    Pentru ca e vorba de un caz real? Doar nu au aplicat cu aceeasi scrisoare de intentie 2 persoane cu pregatire diferita pe 2 posturi diferite la 2 firme diferite. 🙂

  4. merlin41 permalink
    August 25, 2008 12:47 am

    1.liceu + modelling
    2.vanzari produse sau PR/Marketing pentru sectorul retail
    3.asistenta clienti probleme pct 2
    4.general manager,director,project manager,head consultant,administrative oficial partner,chief executive officer (CEO),team leader,project administrative leader …etc..etc…

  5. vizitatorul permalink
    August 25, 2008 2:08 pm

    :)))
    foarte tare fata…abereaza fara a transmite nimic concret- nu multi au darul asta
    cred ca are in jur de 22-23 de ani, studenta la o facultate „light”, experienta probabil are ca hostess si poate ca secretara. avand in vedere ca se bazeaza pe spontaneitate, dezinvoltura si zambet:))sigur vrea sa lucreze in vanzari, relatii cu clientii, dar o functie care sa aiba in titulatura” manager”

    ce i s-ar potrivi e greu de spus pentru ca nu prezinta nici o calitate reala pentru un angajator..poate dansatoare:))

  6. Cristian permalink
    August 27, 2008 9:31 pm

    Nu ne dai raspunsurile alea odata? Sau vrei sa ne lasi sa fierbem in suc propriu? 🙂

  7. August 27, 2008 9:43 pm

    @toata lumea: desi nu am scris nicaieri in cuprinsul postului ca urmeaza sa dau si niste raspunsuri corecte la intrebari, majoritatea celor care au raspuns a intrebat cand se va intampla acest lucru.
    Intrebarile, care nu ar fi pus probleme in cazul unei scrisori de intentie alcatuite asa cum trebuie, erau un adevarat „ghici ghicitoarea mea” in situatia de fata. Partea cu consumatorul nu era un indiciu si nici referirea la prosperitatea firmei.
    Drept dovada, oricine a citit scrisoarea a venit cu o varianta diferita. Scrisoarea nu are identitate, poti s-o trimiti pentru orice job, asa cum a si facut autorul, Un „asa nu” de exceptie.

  8. Cristian permalink
    August 28, 2008 8:53 am

    Asta nu e raspuns; n-ai facut decat sa descrii situatia, inclusiv ce am raspuns noi. In spatele scrisorii se afla totusi o persoana (pe care n-am aflat-o), iar scrisoarea a ajuns la tine in urma aplicarii la un post (pe care din nou nu l-am aflat).

Lasă un răspuns

