Skip to content

Bilant la un an de blogging

Iulie 15, 2008

Acum un an am devenit bloggeritza mai mult ca sa alung letargia de peste vara dar si din alte motive expuse aici si aici.

Si iata-ma-s, dupa un an, inca pe „baricade” cu 191 de posturi la activ, ce mi-au adus in acest timp 64.762 de vizualizari si au starnit 867 de comentarii (vorbim de cele aprobate, caci cenzuara nu a murit). 

Le multumesc:

maximmejolie.wordpress.com

postelnica.blogspot.com si

simonaconstantinescu.blogspot.com

pentru ca mi-au adus cei mai multi vizitatori.

Cele mai citite posturi au fost:

Poze 3520 vizualizari

Carpe diem! – 1721 vizualizari

Film: Jeux d’enfants – chiar si jocurile copiilor pot fi periculoase – 1665 vizualizari

Cele mai cautate cuvinte:

carpe diem

my web side

jeux d’enfants

Cele mai atractive linkuri de pe blog:

 maximmejolie.wordpress.com

georgiad.wordpress.com

zazazoo.ro

Sper ca in curand blogul meu sa se mute si in casa noua drept cadou aniversar. Mai multe si mai frumoase la anul…

9 comentarii leave one →
  1. Iulie 15, 2008 11:15 pm

    Felicitari si la mai multe posturi, Cristina! Culmea e ca si eu „implinesc” peste doua zile un an de blogging 🙂

  2. Iulie 15, 2008 11:18 pm

    la mai mare:)

  3. moflea permalink
    Iulie 16, 2008 5:43 am

    Felicitari si la cati mai multi ani de blogging

  4. Iulie 16, 2008 12:32 pm

    Felicitari. La multi ani, la cat mai multe posturi si la cat mai multe vizite si comentarii 🙂

  5. Iulie 16, 2008 10:25 pm

    Multumesc pentru urari.

  6. inhr permalink
    Iulie 22, 2008 9:03 pm

    Felicitari!

    Astazi am rasfoit cateva posturi si imi place foarte mult stilul tau.

    Eu sunt incepator 😛 si mi-a placut pe blogul tau stilul foarte personal (eu am tendinta sa redactez, nu sa scriu).

  7. Iulie 22, 2008 9:05 pm

    @inhr: esti incepator in ale blogging-ului? de ce nu ai pus link?

  8. Iulie 29, 2008 7:38 pm

    Am intarziat putin?

    Felicitari si la cat mai multe porturi interesante.L
    La Multi Ani blogului si tie 😛

  9. Iulie 29, 2008 7:44 pm

    merci Cristi, mai ales ca ai fost unul din cei care m-au inspirat. 🙂

Lasă un răspuns

