Skip to content

Mi-am cumparat domeniu!

Iunie 26, 2008

Mi s-a atras atentia ca nu mai scriu pe blog. Recunosc ca am avut o perioada mai non-internet insa abandonul meu nu a fost total. In timpul acesta mi-am cumparat domeniul in .ro: http://www.mywebside.ro. Evident nu functioneaza pentru ca mai trebuie sa invat dar sunt pe drumul cel bun. 🙂

Acesta a fost cadoul meu de ziua mea anul acesta. Care s-a petrecut tot de cand nu am mai scris pe blog.

5 comentarii leave one →
  1. Maurice permalink
    Iunie 27, 2008 12:46 pm

    te putem ajuta ? ;))

  2. Iunie 27, 2008 3:08 pm

    Te oferi? 😛 Mai sunt si altii?

  3. Iulie 15, 2008 9:48 am

    buzz if you need help 🙂

  4. Iulie 15, 2008 10:28 am

    @vlad: 10x. i will.

Trackbacks

  1. Bilant la un an de blogging « My web…side

Lasă un răspuns

