Skip to content

Vad mereu cu alti ochi

Iunie 7, 2008

Sunt tot ochii mei. Insa sunt altii de fiecare data cand privesc.

Ati observat ca se intampla sa avem pareri diferite despre unul si acelasi lucru in doua momente diferite in timp. Cunoastem un om si nu ne place si apoi il reintalnim si ne indragostim iremediabil; vedem un film si ne amuza, il vedem din nou si ne intristeaza; o data ne enerveaza un gest si alta data il asteptam cu infrigurare; in copilarie casa bunicilor pare imensa, ii vizitam cand suntem adulti si ni se pare ca a intrat in pamant.

Sunt unele lucruri care raman intotdeauna la fel. Noi suntem altfel.

Am fost aseara la premiera atat de mediatizata a filmului Sex and the City. Nu stiu in ce moment am devenit fan al seriei caci pe la inceputurile sale eram inca o twenty-something girl (apelativ familiar cunoscatorilor ;)) care nu se regasea nicaieri in cele 4 personaje de pe ecran. Cert e ca acum asteptam cu nerabdare filmul pentru marile ecrane. Desi nu am inca varsta eroinelor din Sex and the City, intamplarile prin care trec mi se par mult mai reale acum decat mi se pareau acum 5-6 ani. Pentru marketeri se cheama ca am intrat in target. Pentru mine inseamna ca am alti ochi.

Nu pot sa ma opresc sa vad lucrurile altfel, insa depinde de mine se vad mai bine, mai mult, mai in detaliu. Si cateodata incerc sa imprumut ochii altora, insa nu e chiar ca si cum ar fi ai mei. 

De aceea nu mi se pare deloc neprincipial sa-ti schimbi parerea. Important e sa schimbi o viziune cu una imbogatita, sa iei decizii din intelepciune si nu din dorinta de „schimba peisajul”.

One Comment leave one →
  1. Iunie 8, 2008 6:51 pm

    Da, mi se pare de mult bun simt 🙂

Lasă un răspuns

