Skip to content

Poti sa incui usa daca n-ai cheie?

Mai 30, 2008

Sunt usi pe care trebuie sa le inchizi ca sa poti deschide altele. Si iti dai seama deodata ca nu ai cheie. Incerci sa-ti amintesti daca ai uitat-o pe undeva sau n-ai avut-o niciodata…

Ce solutie ai? In mod sigur nu poti sta de paza la toate usile.

Disclaimer: Acest post nu constituie publicitate electorala mascata. 🙂

10 comentarii leave one →
  1. Orfeu permalink
    Mai 30, 2008 11:23 am

    Nu o pazesti, o dai dracu’ si gata.

  2. Mai 30, 2008 11:28 am

    O usa deschisa ramane o usa deschisa. O poti da dracu’. 🙂 Dar e tot acolo.

  3. Orfeu permalink
    Mai 30, 2008 12:33 pm

    Conteaza doar daca o pazesti. Daca consideri ca nu se mai merita deranjul, poate sa fie super larg deschisa, sa nu mai aiba balamale, ai renutat la ea. Si efortul de a o inchide, o inchizi daca crezi ca merita deranjul, altfel …

  4. Mai 30, 2008 12:38 pm

    Am invatat pe pielea mea ca atunci cand crezi ca nu se merita deranjul, primesti o dovada contrara.
    Vezi aici.

  5. Orfeu permalink
    Mai 30, 2008 12:59 pm

    Aia a fost o greseala :). Eu ma refer ca renunti atunci cand consideri ca nu se merita, in cazul tau chiar aveai ceva ce merita. Am vazut in multinationale oameni care isi puneau lacat la birou si ma miram, apoi am uitat ceva si am fost lamurit de ce de cei care mi-au pus bine acel ceva: cei care fac curat nu sunt de ai casei, nu au incredere.

  6. Mai 30, 2008 1:21 pm

    Eu ma referam in post tocmai la situatiile in care castigul vine din a inchide usa. Restul nu merita mentionate.

  7. Orfeu permalink
    Mai 30, 2008 1:37 pm

    Atunci ghinion.

  8. Mai 30, 2008 2:05 pm

    Eu zic ca n-are a face inchisul cu incuiatul. Incui daca ti-e teama ca vei mai dori sa deschizi usa si tu de fapt rational nu vrei sa o mai deschizi ever. Cand inchizi, esti ok cu ce ai lasat in spatele usii.

  9. Mai 30, 2008 2:17 pm

    @Danonino: uneori bate vantul si usa se deschide singura. ;))

  10. Iulie 21, 2008 12:25 pm

    Nu e nevoie sa stai de paza.
    Inchizi usa pur si simplu. Nu intotdeauna este imperios necesara prezenta unei chei…

Lasă un răspuns

