Skip to content

Sometimes the things that you can’t change end up changing you

Mai 29, 2008

Cateodata… auzi replici foarte bune in filme. In cazul de fata: The Air I Breathe

Patru oameni diferiti ajung sa-si dea peste cap vietile din cauza unor situatii in care intra si asupra carora nu mai au nici un control. Desi traiesc niste drame si viata lor sau a celor pe care ii iubesc este pusa in pericol, cei patru au, pe rand, un moment de acceptare si liniste ce le da o extraordinara senzatie de libertate. („Sometimes being totally fucked up can be a liberating experience”).

La un moment dat, credeam ca nici unul din personaje nu va supravietui, confundand eliberarea cu moartea. Poti descoperi insa ca a fi dispus sa-ti dai viata pentru ca cineva sa traiasca nu coincide intotdeauna cu propria moarte.

Daca v-am facut curiosi, vizionare placuta!

2 comentarii leave one →
  1. lolita125 permalink
    Mai 29, 2008 9:56 pm

    Mie cu siguranta mi-ai atras atentia! Am mai vazut cateva secvente din film, si clar mi-am zis ca merita! o sa Odi

  2. Mai 29, 2008 10:45 pm

    @Lolita125: sa-mi spui ce parere ti-a facut dupa.

Lasă un răspuns

