Skip to content

Daca maine

Mai 21, 2008

ar fi ultima zi din viata ta, ai face aceleasi lucruri ca intotdeauna? Ti-ai respecta agenda?

E posibil sa ne punem viata on hold pentru ca avem alte lucruri MAI IMPORTANTE pe care TREBUIE NEAPARAT  sa le facem?

Just wondering… Oricum maine este prima zi din tot restul vietii. Si o sa ma opresc sa miros trandafirii din curte si sa salut pisicutele. 🙂

25 comentarii leave one →
  1. Mai 22, 2008 12:19 pm

    @ Orfeu: atunci te uiti inapoi.

  2. Mai 22, 2008 12:50 pm

    Retete? Nu, in nici un caz asa ceva. Ceea ce am spus la mine este vorba strict de mine si deja incerc sa tin cont de lucrurile astea.

  3. Orfeu permalink
    Mai 22, 2008 1:01 pm

    Daca prin a te uita inapoi intelegi sa inveti din experienta ta, atunci da. Daca prin a te uita inapoi intelegi sa regreti nu stiu ce greseala, sau pierdere sau mai stiu eu ce lucru care te poate tine pe loc, atunci nu.

  4. merlin41 permalink
    Mai 22, 2008 2:58 pm

    Daca maiine ar fi ultima zi din viatza ta,
    exista 2 posibilitati :
    Ori fi constienta de asta, si eu nu cred ca
    te-ai mai gandi la „lucruri” si la
    „traieste clipa „;
    Eu cred ca ai fi innebunita de frica,
    ca un condamnat la moarte care se trezeste
    in fata sentintei finale si implacabile,
    si ai incerca sa implori viata sau iertarea,
    te-ai tiri in genunchi si ti-ai musca buzele
    pana la sange ca un bolnav muribund care se
    chinuie pana la ultima suflare sa lupte,
    desi asta nu schimba absolut nimic.
    Nu ar mai exista nici trandafiri,
    nici pisicute,nici vorbe,nici ganduri,
    decat sfarsitul, simplu si etern.

    Iar cealalta varianta, in care nu ai sti
    ca maiine iti dai duhul,
    ar fi orice zi obisnuita din viatza ta.

  5. Mai 22, 2008 3:19 pm

    Well Merlin, era un exercitiu, nimic macabru, dar multumim ca ne-ai facut sa ne gandim la cum ar fi sa ne taram pe jos cerand iertare sau muscandu-ne mainile.
    Si daca ajungem sa ne gandim la moarte doar cu regret si spaima de ce facem asta? Este pentru ca ne place prea mult viata pe care o ducem sau pentru ca nu am facut ceea ce am fi vrut sa facem?

  6. Alina permalink
    Mai 22, 2008 3:22 pm

    @merlin41 sentimentul de teama e normal, este teama de necunoscut. Dar toti murim la un moment dat, chit ca vrem sa acceptem ori nu… Nu trebuie sa facem o drama din asta.

  7. merlin41 permalink
    Mai 22, 2008 3:45 pm

    @Alina: Stiu ca teama de moarte e normala,
    intrebarea mea este daca TU sesizezi cat este de
    intensa. Daca pentru tine moartea nu o drama,
    incearca o vizita intr-un spital de oncologie
    sau un azil de batrani.Iti garantez edificare
    maximala!

    @Cris: Mi-am dat seama ca intentia ta a fost
    catre ceva gen „American Beauty” si catre
    „traieste clipa” , insa eu am fost si raman un
    realist. Si ca sa iti raspund, nu are nici o
    legatura cu ce nu ai facut, ci doar cu faptul
    ca ai face orice sa mai poti trai o zi.ORICE!

    Moartea este una singura, nu e nici
    roz, nici blue, si nici nu miauna.
    Drama e pana la urma viata.

  8. Alina permalink
    Mai 22, 2008 4:47 pm

    @merlin41
    Matusa mea a murit de cancer, stiu cum arata un spital de oncologie:).
    Ce vreau eu sa zic ca nu frica de moarte trebuie sa iti dicteze cum sa iti traiesti viata, pentru ca atunci mereu vei fi „out of time”. E greu de gasit un echilibru intre viata sociala(nevoia de bani, societatea etc) si viata personala(sa faci eva pentru sufletelul tau).

  9. merlin41 permalink
    Mai 23, 2008 11:36 am

    @alina: eu inteleg ideea , insa frica de moarte
    este ceva clar si bine definit, care iti
    determina comportamentul zi de zi (ex: nu treci
    strada fara se uitzi, nu pui mana uda pe cablul
    de curent …etc). Frica de moarte sau
    instinctul de conservare au o influentza
    clara asupra vietii, pe care tu nu o poti
    controla. Unii reusesc sa o foloseasca
    pentru placerea proprie, si sunt cateva moduri
    kiar interesante : sar cu parasuta, merg
    cu motorul, se plimba noaptea prin ferentari.
    In rest balantza intre viatza personala si
    restul nu exista, oricum facem ce trebuie
    sa facem si ce se asteapta de la noi, nu
    ce vrea „sufletelul nostru” .
    Asta apropo de postul cristinei despre alegere…

  10. Alina permalink
    Mai 23, 2008 3:23 pm

    Eu prefer sa cred ca incercam sa ne castigam traiul facand ceva care place sufletelului nostru:).
    De ex. si daca imi dai 1000 de eur pe un proiect de PHP nu o sa ma apuc de el, pentru ca nu imi place… Nu sunt absurda, stiu ca cateodata trebuie sa faci anumite lucruri, dar prefer ca majoritatea sa fie pe placul meu. De aceea sunt 100% adepta principiului „omul potrivit la locul potrivit”

Lasă un răspuns

