Skip to content

Trebuie sa plangi ca sa te bucuri

Martie 14, 2008

O viata plina de confort poate sa nu fie atat de minunata pe cat am crede. Doar boala ne face sa apreciem sanatatea. Foamea ne invata sa apreciem mancarea. Iar cunoaterea raului ne face sa apreciem binele.

Autor necunoscut

6 comentarii leave one →
  1. Martie 19, 2008 10:12 am

    Cineva imi spunea odata ca nu poate sa se multumeasca cu ceea ce are numai pt ca exista oameni care cersesc la metrou. Da, cred si eu ca e firesc sa-ti doresti mai mult. Insa mai cred, ba nu, stiu sigur, ca apreciem sanatatea numai atunci cand ne imbolnavim grav si nu stim, cel putin temporar, daca o sa ne mai revenim. Cat de frumos pare atunci sa stai pur si simplu singur in picioare si sa poti tine in mana un pahar cu apa. Din pacate, pana nu te izbesti tu sau cineva fff apropiat de asa ceva, nu pricepi cum sta treaba cu sanatatea. Si urarile alea anoste „sanatate, fericite, al multi ani” brusc nu mai par niste tampenii.

    Imi place citatul tau. Lipsa experientei duce la o cuprindere superficiala a lumii.

  2. licurici permalink
    Martie 19, 2008 4:35 pm

    Si eu sunt de parerea ca nu apreciem ceva pana nu ne lipseste acel ceva, nu apreciem ca vedem pana nu ni se duce incet incet vederea sau pana nu vedem pe cineva orb (ganditi-va la Andreea Bocelli – cred ca ar da orice ca sa vada si pt o clipa), nu apreciem ca avem dinti ok si nu ne dor pana intr-o zi cand incep sa ne doara (nu conteaza daca e o durere insuportabila care te poarte la 12 noaptea pe strazi catre doc sau una sacaitoare care nu te lasa sa dormi :)), nu-i apreciem pe cei de langa noi si nu le spunem cat de mult ii iubim pana in clipa in care nu mai sunt langa noi sau li se intampla ceva… Eu una mi-am invatat lectia… ori de cate ori am ocazia sa apreciez ceva bun/frumos la cineva o fac sau ori de cate ori am ocazia sa spun la cineva drag ca tin la el/ea sau ca il/o iubesc o fac si savurez fiecare clipa…. aici cred ca e adevaratul rost al cuvintelor CARPE DIEM!

  3. Alina permalink
    Martie 27, 2008 3:56 pm

    Eu vad un pic diferit citatul.
    Nu ai cum sa apreciezi binele pana nu cunoscti raul. De fapt nu poti defini binele decat raportand la rau.
    Nu mi se pare ca face referire la cat de multumit esti de ceea ce ai.

  4. daniel permalink
    Mai 13, 2008 10:51 am

    Eu as vedea asa: in orice bine este si un rau si in orice rau este si un bine. Sunt la pachet. Nu te chinui sa le separi ca nu merge. In schimb traieste viata asa cum e si treci dincolo de „bine” si de „rau” … daca poti!

  5. Iunie 5, 2008 3:11 pm

    foarte adevarat

  6. Loree permalink
    Decembrie 4, 2008 11:51 am

    cred ca cel mai important este sa apreciezi atat binele cat si raul la momentul potrivit, regretele ulterioare nu mai intereseaza pe nimeni ..so.. fi destept si profita ..s-ar putea sa nu mai alta ocazie…

Lasă un răspuns

