Skip to content

Zazazoo are avatar cu job de HR!

Martie 12, 2008

Am primit o invitatie sa-mi „definesc muza” pe zazazoo.ro. Si eu care credeam ca pot sa fac doar shopping acolo…

Prietena care mi-a trimis invite-ul a gasit si o muza pe masura mea: are job de HR. 🙂

muza-zazazoo.jpg

Tin pe aceasta cale sa-i specific ca eu  NU ma fardez asa. 😛 Din fericire, pot sa-mi aleg ce muza doresc si sa o personalizez cum vreau.

2 comentarii leave one →
  1. Martie 13, 2008 4:43 am

    Eu l-as lua pe Jack Welch , i-as pune o peruca, l-as ruja si l-as denumi Muza Mea

  2. Martie 13, 2008 10:53 am

    @Hrisant: Este si asta o idee.

Lasă un răspuns

