Skip to content

Perle din CV-uri (VII)

Martie 11, 2008

Categoria “viata e cel mai greu job”:

Care este cea mai mare realizare profesionala de pana acum?

„am invata sa ma acomodez la toate interperiile vieti”

Categoria „eu ma plimb si banii curge”:

Descrieti compania ideala in care ati dori sa lucrati?

Plimbare cu Masina Si un profit mare pt firma

Categoria “n-am treaba cu limba engleza da nici cu romana nu mi-e rusine”:

Care ar fi jobul tau ideal?

orice in domeniul calculatoarelor lucrez pe ale de peste 10 ani si
cunos aproape orice despre ele hardwear si softwear.

(mai putin cum se scriu as adauga eu)

Categoria “m-a trimis mama la facultate”:

Specializarea: Electrotehnica – profil industrial,dar nu am nici o treaba cu aceasta merserie si nici nu imi doresc sa am,pe langa asta mai am un curs de operator calculator,un curs de barman ospatar la locul de munca si calificare in meseria de pompier.

Categoria “visul romanului”:

Care este cel mai mare vis pe care-l aveti? Care este idealul dumneavoastra in cariera?

Cel mai mare vis neprofesional este sa imi construiesc singur o casa. Ideal este o functie bine platita, fara multe responsabilitati si putin de munca.

O categorie care revine – “personalitate enciclopedica”:

student la UPG Ploiesti -facultatea litere, specializare matematica, facultate psihologie

Categoria “domiciliu fluctuant”:

Adresa: Constanta, Valenii de munte, Constanta, Valenii de munte

Categoria “baiatul bun la toate”:

Postul urmarit: Sunt adaptabil.

Categoria “am muncit dar n-as putea sa spun ce”

Realizari: datorita contractului de confidentialitate semnat nu pot discloca informatii cu privire la realizarile si participarile mele in cadrul companiei

Categoria “ti-am spus de mii de ori ca nu am experienta”:

Post: CAUT DE LUCRU 28.10.2007 – 28.10.2007
Firma:Nu am mai lucrat

(tot CV ul este in aceeasi nota)

Categoria “pe mine m-a iubit domnisoara secretara”:

Recomandari:Secretara de la fac

2 comentarii leave one →
  1. adina permalink
    Martie 12, 2008 1:51 pm

    sunt fff tari! dar sa stii ca e mare lucru sa te placa secretara de la facultate! 😛 a fost printre norocosi

  2. Martie 13, 2008 5:34 pm

    Nici eu nu ma inteleg neaparat bine cu tanti secretara, dar sunt de obicei delegatul spontan al grupei („Care se duce sa intrebe…?” „Ma duc eu…”).

    Si aia cu „Nu am mai lucrat” e draguta. Putea sa accentueze si el/ea cateva calitati acolo…ceva cunostiinte in loc sa spuna asta.

    Spor si la mai multe perle! (Nu de la mine sper :-)!)

Lasă un răspuns

