Skip to content

La UPC facturile de cablu se ridica de la sediu?

Martie 5, 2008

De cateva luni bune, mai precis din toamna anului trecut nu am mai primit nici o factura de servicii de cablu de la UPC. Intr-o prima faza am crezut ca e doar o intaziere, dupa aceea mi-am luat gandul de la asta (ca doar viata mea nu se invarte in jururl facturilor de cablu).

In ianuarie anul acesta mi-am amintit ca factura de la UPC nu se numara printre cele pe care le primesc lunar si am zis „ia sa vedem ce se intampla”. Nu stiam ca ai nevoie de rabdare, resursa oarecum limitata la mine ca sa afli ce se intampla. Dupa ce am sunat la sediul de care apartin de cateva ori si nu am primit raspuns, am sunat la altul la intamplare si acolo numarul era scos din uz. Am sunat la UPC Voluntari si mi-a raspuns cineva. Aleluia! Doamna de acolo, tin sa specific ca a fost foarte dragutza, cand a aflat ca sunt din zona Mihai Bravu si-a declinat competenta si mi-a dat numarul de telefon de la sediul respectiv ca sa mai incerc.

Am mai incercat, insa fara rezultat; si in ziua urmatoare. Proprietarul apartamentului unde locuiesc este sunat ca sa i se atraga atentia ca are facturi neplatite la cablu. Minunat! Acum o sa-mi taie cablu si nici asa nu o sa reusesc sa cunosc pe vreun reprezentant UPC pentru ca, probabil, vor veni cand nu sunt acasa.

Felicitari UPC pentru relatia stransa pe care au dezvoltat-o cu clientii! Tot ce-mi mai doresc acum sa nu ajung si eu ca doamna aceea care a facut deliciul tuturor pe trilulilu.ro. Vedeti voi, nu pot sa renunt pur si simplu la UPC si sa ma mut la alt provider. Pentru ca dragutzul de UPC are monopol pe zona in care stau. Totul a fost prevazut pana la cel mai mic detaliu. Strategia le-a luat din timpul pentru expediat facturi.

7 comentarii leave one →
  1. Martie 5, 2008 12:49 pm

    De ce să nu poţi renunţa la UPC? Există firme care oferă TV „Direct To Home”. Cea mai bună afacere ar fi Romtelecom, care oferă şi internet. Şi, desigur, facturile vin la timp, nici nu e aglomeraţie în sediile lor, se poate plăti prin bancă, iar la relaţii cu clienţii răspunde întotdeauna cineva.

    Apropo de Romtelecom şi de resurse umane, mi se pare extraordinară transformarea şi cred că în momentul de faţă angajaţii lor sunt cei mai „user friendly” dintre prestatorii de servicii.

  2. Martie 5, 2008 5:52 pm

    @Cristian Banu: lucrezi la Romtelecon? 🙂 Glumesc.
    E vorba de Dolce? Mi se pare complicat sistemul lor de navigare pe canale.

  3. Martie 5, 2008 5:53 pm

    @Octavian: asta ma linisteste.

  4. Martie 6, 2008 7:29 am

    😆
    Nu lucrez la ei. S-a întâmplat ca în ultimii 3 ani să lucrez mult cu ei, atât pe partea de business, cât şi pe ca utilizator casnic. În ceea ce priveşte navigarea la Dolce, o chestie similară va introduce şi UPC, fiindcă sunt în proces de introdcere a digitalului, aşa că oricum vei avea cât de curând 2 telecomenzi.

  5. Bogdan permalink
    Martie 6, 2008 6:44 pm

    Singura solutie este sa te duci direct la sediul UPC sa platesti, au (Slava Domnului !) un sistem informatic in care sunt inregistrate facturile tale si vor stii ei cat ai de platit, pe ce luni etc.

  6. Martie 6, 2008 7:23 pm

    @Bogdan: eu nu vreau sa ma duc la sediul UPC!!! Eu platesc facturile online. Ca deh, am invatat ca viata e online.

Lasă un răspuns

