Skip to content

Cand ti-a fost marit salariul ultima data?

Februarie 24, 2008

Tema sondajului din aceasta saptamana mi-a fost sugerata chiar de rezultatele celui anterior. Va invit sa raspundeti la cele doua (de data aceasta) intrebari apasand pe maimutzica:

logo_mk.gif

Si sa descoperiti cum au raspuns la intrebarea Ce te nemultumeste la jobul tau actual? cei care au participat la sondaj citind mai departe.

nemultumiri1.jpg

Asa cum se poate vedea, mai mult de jumatate din respondenti sunt nemultumiti de salariul pe care il primesc la actualul loc de munca. Pe locul doi se afla lipsa posibilitatilor de promovare – dezvoltare, urmata de relatia cu seful direct. Un procent de 16.7% dintre cei care au raspuns sunt multumiti din toate punctele de vedere cu jobul lor.

5 comentarii leave one →
  1. Dascalescu Dan permalink
    Februarie 25, 2008 3:15 am

    Mi se pare destul de multumitor procentul de oameni total multumiti, desi este de admirat pe locul 2 lipsa posibilitatilor de promovare/dezvoltare. 🙂 Parerea mea…

  2. Februarie 25, 2008 12:50 pm

    @Dascalescu Dan: Da, probabil, multi din cei care imi citesc blogul sunt oameni multumiti cu joburile lor. Esantionul nu e neaparat reprezentativ.
    De ce spui ca e de admirat lipsa posibilitatilor de promovare/dezvoltare?

  3. alexcostache permalink
    Martie 13, 2008 4:45 pm

    Salariul reprezinta un element motivational 2-3 luni. Dupa aia conteaza restul jobului. Survey-ul de mai sus arata ca foarte multa lume este avida dupa salariu, insa nu cred ca nici 20% din ei stiu cat valoreaza munca lor pe piata, ci doar se plang „ca e la moda”. In afara de cifra aia de 52% retsul mi se par foarte reale, poate doar zona de relatie cu managerul ar trebui sa aiba o pondere mai mare.

    BTW, la surveyul actual puteai sa adaugi si varianta: „abia m-am angajat” si „am salariul de la angajare”.

  4. Martie 13, 2008 6:19 pm

    @alexcostache: exista deja varianta „nu am primit nici o marire”

Trackbacks

  1. De ce faceti/ati facut o facultate? « My web…side

Lasă un răspuns

