Skip to content

Vine o vreme…

Februarie 15, 2008
tags:

…cand constructia e gata. Trebuie sa muti excavatoarele si macaraua. Nu poti sa le lasi tot acolo. I-ar stanjeni pe locatari si, in plus, ai nevoie de ele pe un alt santier.

Imi place sa cred ca am contribuit la o constructie frumoasa si solida si locatarii sunt oameni gospodari care vor face locul si mai frumos si mai placut de locuit. Daca nu stiu eu, care i-am ales…

Azi nu o sa dau mail to all si nici de baut pentru ca nu e comunicat de presa sau motiv de petrecere (cel putin asa sper :P).

Nu plec. Construiesc in continuare. Asta imi place. 

9 comentarii leave one →
  1. Catalina permalink
    Februarie 15, 2008 12:13 pm

    Multa bafta la noile constructii!!!

  2. Februarie 15, 2008 12:53 pm

    Mult succes in continuare! oricum sunt convinsa ca vei avea 🙂

  3. Marta permalink
    Februarie 15, 2008 2:22 pm

    offf, pe santierul asta am intalnit multi oameni deosebiti, printre care ai fost si tu, iti multumesc pentru sfaturile pe care mi le-ai dat cu atata rabdare si intelepciune, your web… side – mi-a devenit prieten intre timp :), iar zambetul este molipsitor, si eu iti doresc muuult succes in profesional si sa fii mult iubita!!! nu este un mesaj de adio, ci doar unul de hei, pe curand si vorbim 🙂

  4. Luiza permalink
    Februarie 15, 2008 2:50 pm

    Multa bafta sa ai in tot ce iti propui…;asa este…..vine o vreme uneori cand lucrurile incep sa se schimbe 😉

  5. Februarie 15, 2008 3:39 pm

    Multumesc pentru urari. 🙂

  6. Mango permalink
    Februarie 15, 2008 3:57 pm

    Sti care este cel mai nasol luctru? Cand constructorii iti devin foarte propiati. Cand ti se pare normal sa ii gasesti acolo, in fiecare dimineata sa iti spuna ce mai pun la cale, care sunt imbunatatirile pe care le aduc. Sti care este cel mai nasol lucru? Cand rand pe rand pleaca seful de echipa, apoi unul cate unul constructorii de baza si iti dai seama ca ai ramas cu femeile de serviciu care „te ajuta” la curatenie.

  7. Februarie 15, 2008 4:14 pm

    Mango, constructorii nu fac imbunatatiri, ci decoratorii.
    Si desi pare „nasol”, constructorii se muta pe alte santiere. Si daca stai bine si te gandesti iti dai seama ca nici nu mai aveai nevoie de ei.

  8. Bogdan permalink
    Februarie 16, 2008 2:16 pm

    Multa bafta, don’soara inginer !

  9. Februarie 16, 2008 9:57 pm

    Ai facut o treaba excelenta la Vodanet. Iti multumesc si da-mi voie sa te felicit personal. Bafta in noile directii.

Lasă un răspuns

