Skip to content

Imaginatie pisiceasca

Februarie 6, 2008
tags: ,

Si pentru ca nu am mai avut de mult pisici pe blog:

PISICI!

invisibile.jpg

Via Ionut.

6 comentarii leave one →
  1. Februarie 6, 2008 12:40 pm

    Yammmmy ce le-am mai savurat !

    Georgiana

  2. Februarie 7, 2008 1:40 pm

    linkul urmator o sa te faca sa intelegi mai bine pisicile 😛 http://youtube.com/watch?v=1JynBEX_kg8&feature=related

  3. Februarie 7, 2008 4:08 pm

    @ Swordfish: Eu vazusem filmuletul original. Interesanta interpretare. 🙂

  4. Februarie 12, 2008 4:37 pm

    Superbe, mai ales cea alba cu.. harmonica 😀

  5. Februarie 14, 2008 8:24 am

    nice! i like this one! do you understand english?

  6. Februarie 14, 2008 11:22 am

    @Foobarph: Yes, I understand english. I am glad that there is another person who likes my posting photos with cats on the blog.

Lasă un răspuns

