Skip to content

Bestjobs ARE client service

Ianuarie 28, 2008

Astazi am avut inca o surpriza placuta de la Bestjobs. Spun „inca” pentru ca acum vreo doi ani le recomandasem sa schimbe subiectul mailurilor care soseau cu CV-uri transmise de pe bestjobs.ro din „CV aplicant” in numele aplicantului pentru a fi mai usor de reperat in inbox. Si s-a rezolvat in cateva zile.

Daca nu stiti, bestjobs.ro a lucrat putin la layout-ul cv-urilor acum de sarbatori (daca e sa ne luam dupa reputatia fondatorului, am putea spune ca au fost pusi sa lucreze chiar de Craciun si Anul Nou, dar sunt convinsa ca sunt doar rautati). Astfel ca, profilul candidatilor are o noua infatisare in contul angajatorului pe principiul „la un an nou un Bestjobs nou” (si altele noi la Marius).

Insa, sintagma „new and improved” nu se regaseste de fiecare data in forma completa. Schimbarea nu este intotdeauna un pas inainte. Este si situatia bestjobs.ro. Insa ceea ce se pare ca ii salveaza este faptul ca sunt foarte receptivi la sugestii.

Cand nu faci recrutare o perioada mai lunga de timp, ai tendinta sa uiti care sunt lucrurile pe care obisnuiesc sa le faca candidatii, cum ar fi sa aplice la mai multe joburi pe care le ai postate in acelasi timp sau sa continue sa aplice desi i-ai respins/nu i-ai selectat cu alte ocazii pentru joburi similare. Si astfel ajungi in situatia sa vezi un antet de CV de genul:

aplicari.jpg

De fapt asa arata dupa noul layout bestjobs. Pana acum, in dreptul fiecarei aplicari apareau frumos si calificativele pe care le pusesei anterior candidatului respectiv. Nu stiu daca aceasta optiune a fost scoasa intentionat sau sunt inca la varianta beta, insa, dovedeste ca new nu este intotdeauna improved. Ba mai mult, era o facilitate care ii diferentia de principalul lor competitor: ejobs.

Si pentru ca astazi a nu stiu cata oara citeam un cv cu nenumarate aplicari, am decis sa le scriu sa le spun ce ma nemultumeste. Si nici nu apuc sa caut unde pot face asta ca imi si sare in ochi:

sugestii1.jpg

Ma gandesc: bila alba pentru bestjobs! Le trimit sugestia mea concis si la obiect intr-o fereastra care s-a deschis fara nici o alta intarziere decat cea pe care i-o permitea banda alocata.

Si minune oameni buni: in jumatate de ora sunt sunata de un account de la bestjobs care imi preluase mesajul si dorea mai multe explicatii legate de ce anume ma nemultumea. Domnisoara a inteles ce imi doream sa se intample, ceea ce nu era nici pe departe atat de ciudat, avand in vedere ca era o optiune veche. Mi-a multumit pentru sugestie, m-a invitat politicos sa le scriu de cate ori observ ceva in neregula si mi-a spus ca o sa transmita mai departe cererea mea. Evident: a doua bila alba pentru bestjobs!

Si acum, normal: astept sa dau si a treia bila alba. 🙂

Pana una alta felicitari departamentului de client service de la bestjobs!

Later edit (30 ian 2008): Au primit si a treia bila alba caci tocmai m-au anuntat pe mail ca au facut modificarile de rigoare. 🙂

Anunțuri
No comments yet

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: