Skip to content

Un forum pentru viata

Ianuarie 13, 2008

Zilele acestea particip la un program de autocunoastere si dezvoltare personala despre care am mai povestit o data cand m-am inscris in octombrie.

Nu o sa spun mai multe acum pentru ca inca nu e complet insa, stiu sigur ca mi-as dori ca toti oamenii importanti si la care tin in viata mea sa participe la acest forum. Pentru ca le poate schimba viata. Sunt intrebari pe care nu ni le punem niciodata, sunt intrebari pe care ni le punem dar nu raspundem, sau raspundem si nu suntem sinceri sau suntem sinceri si nu facem nimic cu raspunsurile. In oricare stadiu suntem, Landmark Forum poate sa aduca o contributie.

Promit sa revin cu detalii.

4 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 14, 2008 10:37 am

    Hmmm… nu stiu ce intrebari nu ti-ai pus tu niciodata… dar eu am participat la acest Landmark Forum si mi s-a parut o pierdere de timp si mai ales de bani 🙂 pentru ca de ce sa nu mentionam, cursul nu este ieftin de loc…

    Hai ca m-ai facut curios… ce s-a discutat acolo si tu nu stiai?

  2. Ianuarie 14, 2008 11:28 am

    Cristi, daca tu esti fericit si multumit in toate domeniile vietii tale atunci probabil ca nu aveai nevoie sa fii prezent acolo. Si daca citeai putin mai atent erau mai multe variante pe care le-am propus pe langa raspunsuri pe care nu ni le-am pus. Vezi cum nu asculti? 🙂

  3. Ianuarie 14, 2008 4:50 pm

    Nu te contrazic… dar ceea ce auzim acolo sunt lucruri pe care le stim… poate nu suntem constienti de ele si de „puterea” lor… dar le stim 🙂

    Vreau sa te vad pe tine cum ti-a schimbat acest curs viata… sper sa imi schimbi parerea… dar nu cred 🙂

Trackbacks

  1. Raspuns pentru Toma « My web…side

Lasă un răspuns

