Skip to content

De Craciun

Ianuarie 4, 2008

Sunt cateva repere foarte importante ale sarbatorii Craciunului pentru fiecare dintre noi. Pentru mine au fost intotdeauna:

– impodobirea bradului (l-am avut in fiecare an fara exceptie de cand pot sa-mi amintesc)

– Mos Craciun si cadouri (evident)

– taiatul porcului la bunicul

– zapada

A se vedea mai jos cum au aratat anul acesta:brad.jpg

Anul acesta am avut un ajutor neasteptat la impodobit.mosu.jpg

Iar Mosul a venit sub brad.porc.jpg

(Am ales o poza pe care sa o poata vedea si copii fara acordul parintilor. Eu nu am asistat niciodata la sacrificarea propriu-zisa.)om-de-zapada.jpg

Omul de zapada la realizarea caruia am contribuit activ cu ajutorul unei zapezi tocmai bune de bulgari.Voi ce repere aveti?

4 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 4, 2008 3:40 am

    Anu’ asta m-am dat cu sania, inclusiv cu una trasa de cal si cu zargulai.

  2. Ianuarie 4, 2008 11:02 am

    Impodobitul bradului doar pe 24 decembrie seara, omul de zapada de pe 25 dimineata, mersul la patinoar in seara de Ajun, prajiturile cu lamaie si filmul din dimineata de Craciun:)

  3. Ianuarie 4, 2008 11:24 am

    Vizitarea familiei de Ajun, Impodobitul bradului in aceeasi seara, Mos Craciun pe 25, masa de Craciun, mancatul prajiturilor ;;) si primitul colindatorilor.

  4. Ianuarie 5, 2008 7:09 pm

    ti-ai etalat latura creativa cu „omu’ de zapada” 🙂 misto lopata:)

Lasă un răspuns

