Skip to content

Muzica bate filmul

Noiembrie 14, 2007

Pe blogul Simonei am aflat de existenta filmului In the Mood for Love. Nu voi spune prea multe despre el. Probabil trebuie sa-l mai vad de una-doua ori ca sa pot articula ceva. Frapant e faptul ca unul din participantii la discutia respectiva spunea ca daca ti-a placut The Notebook nu are cum sa nu-ti placa In the Mood for Love. Ei nu zau!?

Dar mi-a placut la nebunie coloana sonora, semnata Umebayashi Shigeru. Iata si o mostra mai jos, impreuna cu scene din film:

 

6 comentarii leave one →
  1. amorphis permalink
    Noiembrie 14, 2007 8:28 pm

    „The Notebook” este o pelicula pentru care trebuie sa te pregatesti sufleteste. Un film tocmai bun de vazut in preajma Craciunului. Este recomandabil sa ai langa tine un bax cu servetele. Altfel e posibil sa iti inunzi pe vecini…Lasand gluma la o parte, chiar iti recomand filmul asta. O fi el lacrimogen, insa e bine realizat!

  2. Noiembrie 14, 2007 8:38 pm

    @amorphis: eu am vazut deja The Notebook. Mi-a placut, am plans si tot tacamul. Dar nu sunt de acord ca e acelasi gen de film ca cel de mai sus.

  3. Orfeu permalink
    Noiembrie 15, 2007 1:51 am

    Fantastic film. Urmareste dialogul personajelor principale cu partenerii lor de viata, acestia nu apar si au vocile goale, fara inflexiuni, ca niste oameni care citesc cu voce tare un articol.

    PS: scuze, din greseala am pus aces comentariul si la postul precedent.

  4. Noiembrie 15, 2007 10:59 am

    @Orfeu: eu credeam ca asa sunt japonezii. Si filmul 2046 e la fel daca pot sa-mi exprim o parere dupa doar 20 de minute vazute (unul din filmele la care n-am rezistat pana la sfarsit).

  5. Noiembrie 19, 2007 9:23 pm

    Eu nici acum nu am vazut „In the mood for love”. Sper totusi sa nu aiba aceleasi efecte asupra mea ca si „Notebook”, pentru ca altfel ma las te vazut filme de dragoste. Iti recomand si „Bitter moon” daca nu l-ai vazut.:)

  6. Noiembrie 20, 2007 11:06 am

    @Simona: nu cred sa aiba aceleasi efecte; americanii sunt mai emotionali, japonezii din filmul acesta sunt absolut impersonali.

Lasă un răspuns

