Skip to content

Ce sa NU scrii in scrisoarea de intentie

Noiembrie 11, 2007

Blogul a fost mutat. Gasiti articolul la: http://www.mywebside.ro/2007/11/11/ce-sa-nu-scrii-in-scrisoarea-de-intentie/

6 comentarii leave one →
  1. Cristi permalink
    Ianuarie 17, 2008 4:29 pm

    De unde le stii tu aceste lucruri?

    PS te rog trateaza cu seriozitate intrebarea mea pentru ca am nevoie de un expert HR bun, mi-am dat seama de ceva rasfoind blogul, dar doresc o confirmare.

  2. Ianuarie 17, 2008 6:30 pm

    @Cristi: De ce ai considerat ca nu as trata-o cu seriozitate?
    Tot ceea ce scriu despre HR scriu din experienta. Si pentru ca mi-as dori ca citind, oamenii sa inceapa sa fie mai atenti cu cariera pe care o aleg si felul cum o gestioneaza.

  3. Cristi permalink
    Ianuarie 18, 2008 9:21 am

    Cristina, de 11 ani lucrez intr-un domeniu super ok pentru mine, fac ceea ce-mi place si ceea ce am visat de cand eram copil, dar acum vreau sa fac o schimbare mai exact se impune sa fac o schimbare din cauza evolutiei sau mai exact a involutiei pe piata. CV-ul meu arata ca stuful din delta, lung si plin de informatii multe din ele luate independent sunt irelevante pentru ceea ce doresc , dar corelate duc la tinta. Am nevoie de cineva care poate sa gandeasca obiectiv toate detaliile pentru a elabora un CV competitiv pe piata HR din romania. Poate fii un ajutor sau un serviciu platit.

  4. Ianuarie 18, 2008 12:52 pm

    Cristi,
    Sunt cateva intrebari la care trebuie sa raspunzi inainte de a trece la completarea cv-ului: de ce vrei sa faci schimbarea, ce domeniu te intereseaza, ce tip de companie vizezi, ce post si in functie de ele poti sa purcezi la prelucrat „stuful” din CV. Iti propun insa sa vorbim pe mail. Trimite-mi te rog Cv-ul tau impreuna cu raspunsurile la intrebari la adresa criseys.at.yahoo.com si vedem ce putem face.

  5. Cristian permalink
    August 12, 2008 2:43 am

    Punctul 6 mi-a adus aminte de:

    Objective: Obtain a position at IBM
    – some idiot applying to Amazon.com

Trackbacks

  1. Cum TREBUIE sa fie scrisoarea de intentie « My web…side

Lasă un răspuns

