Skip to content

Minciuna – semn al raului

Noiembrie 4, 2007

Blogul a fost mutat. Gasiti articolul la: http://www.mywebside.ro/2007/11/04/minciuna-semn-al-raului/

9 comentarii leave one →
  1. Orfeu permalink
    Noiembrie 5, 2007 3:27 pm

    Da, dar de multe ori nu poti trai fara minciuna. Daca acceptam realitatea e ca si cum ne-am da batuti.

  2. Noiembrie 5, 2007 4:00 pm

    Sunt curioasa in ce masura sau pana unde ajunge explicatia psihiatrica( care ar putea fi denumita „stiintifica”) si unde intervine „inexplicabilul, ocultul” in cazul unei exorcizari. Cat e schizofrenie si cat e „posedare demonica”?
    Interesanta si persectiva asupra minciunii. Pacatuiesti- ai gresit o data, pacatuiesti si ascunzi- ai gresit de doua ori.

    Intr-un final, interesanta cartea…m-ai facut de-a dreptul curioasa;)

  3. Noiembrie 5, 2007 6:01 pm

    @ bnkrys: Sa stii ca partea cu exorcizarea a fost partea care mi-a placut cel mai putin din toata cartea. Nu a ajuns la mine. Insa poti gasi acolo felul in care ocultul se impleteste cu stiinta.

  4. Noiembrie 6, 2007 3:08 pm

    Nu stiu in ce masura descrie cartea fenomenul de posedare, dar pe mine personal intotdeauna m-a pasionat acest subiect. In general, filmele horror nu-mi plac, dar fac exceptie cele de inspiratie religioasa: „Stigmata”, „Exorcistul”, „Exorcizarea lui Emily Rose”. De aceea eram curioasa in ce masura poti da o explicatie stiintifica unui fenomen paranormal, ocult….religios.

  5. Orfeu permalink
    Noiembrie 8, 2007 5:52 pm

    Fantastic cum ceva pana la urma uman devine de interes mistic si cade in sabloane de la Hollywood.

  6. bnkrys permalink
    Noiembrie 9, 2007 5:02 pm

    Sabloanele sunt facute dupa realitate..asta inseamna k un fapt care se repeta devine un tipar, un sablon pentru o situatie anume…vezi hollywood. Eu vorbesc despre exorcizare ca fenomen, nu ca si reprezentatie artistica.

  7. Februarie 17, 2008 4:22 pm

    dans ton artocle ,tu peux faire beaucoup male et bien,tu peux choisir,l’exorcist c’est une personne danjero.Je te felicit pour tone travaille.Morf*morte”

  8. Februarie 18, 2008 1:04 am

    @Morf-Danielo: Si tu as compris de ce que je parle dans l’article, pourquoi n’ecrits tu en roumain?

  9. laura permalink
    Februarie 22, 2008 12:21 am

    Nu sunt o persoana rea,nu am mintit niciodata sa fac rau altei persoane,dar mint si mint mult!Chiar si atunci cand povestesc ceva,ma trezesc ca adaug unele „amanunte”doar de dragul de a face conversatia mai interesanta!Asta poate nu ar fi atat de grav,deoarece la urma urmei,fie ca vrem sa recunoastem sau nu,toti o facem!Numai ca la mine minciuna nu se opreste aici,nu se limiteaza doar la asta!Mint de multe ori pentru a ma scapa de unele situatii nedorite,pentru a creea altele noi,pentru a ma victimiza atunci cand simt nevoia de afectiune in plus sau cand pur si simplu simt nevoia de a ma plange si imi trebuie un motiv intemeiat,de multe ori mi se intampla sa mint pentru a justifica o simpla stare de veselie fara un motiv anume!Nu vreau sa intelegeti gresit,sa credeti ca mint 24 din 24 sau ca tot ce imi iese pe gura este de fapt o minciuna!Este chiar foare probabil sa mint de mai putine ori decat o faceti chiar dvs.,numai ca eu imi fac mai multe procese de consiinta si ma consum mai mult pentru ele! Sper sa nu ma intelegeti gresit,eu doar am vrut sa va impartasesc momentele din viata mea cand comit acest pacat!

Lasă un răspuns

