Skip to content

Perle din CV-uri (V)

Octombrie 30, 2007

„Firma: O firma pe care regret ca am ajutat-o sa se faca mare”

Acum chiar ne-ai facut curiosi.

„Realizari: de 6 ani sunt dj la aceasta firma reusind sa pot sa mentin in VIATA aceasta firma”

Unii chiar stiu sa-si aprecieze corect contributia.

„Care este departamentul in care doriti sa lucrati?

AS DORI SE LUVREZ INTRUN DEPARTAMENT POLITIC”

Ne pare rau, nu avem; dar nu se stie, suntem creativi. Reveniti peste cateva luni.

„Care este cea mai mare realizare profesionala de pana acum?

compatibilitate intre salariatii din toate departamentele”

Ii angajati dupa astrograma? Si eu m-am gandit la asta candva…

„Beneficii: transport asigurat, bonuri de masa TIMP LEJER PROGRAM DE 2 ORE”

Ok, si in alea doua ore mananci cu bonurile de masa, nu?

„Unde va vedeti peste 5 ani?

ma vad o mare inginera la o companie buna”

„Mare” in sensul de volum? Daca spatiul e ca la firma unde lucrez eu s-ar putea sa ai probleme.

„Descrieti compania ideala in care ati dori sa lucrati?

ideal ar fi sa nu aibe o structura piramidala”

De ce? ai auzit tu ca e nashpa?

„Where do you see yourself 5 years from now?

in my home country”

Ok. La obiect.

„Unde va vedeti peste 5 ani?”

O CONTABILA LA O FIRMA CAT DE CAT CU PRESTIJ”

Prestijul e o kestie dom’le. 

4 comentarii leave one →
  1. Octombrie 31, 2007 12:09 am

    :)) Blogul tau incepe sa semene din ce in ce mai mult cu resursa de fun mai ales :)) Keep it up !

  2. Octombrie 31, 2007 1:07 am

    @Drakmik: E un compliment sau un avertisment? You can tell me. 🙂

  3. blogoflender permalink
    Noiembrie 3, 2007 12:00 am

    :)))) nu pot sa scriu prea mult, deocamdata rad :)))
    am sa revin sa si scriu ceva 😀

  4. Noiembrie 5, 2007 1:49 am

    Cred ca e sala unde se tin interviurile de vina. Tot pe acolo am ras si eu de astfel de..

Lasă un răspuns

