Skip to content

Ca si cum ar recunoaste un barbat ca e disperat!

Octombrie 15, 2007

La inceput chiar am crezut ca e pe bune, ca si protagonista. 🙂 

What is wrong with us, women?

 

Link la Dana care mi l-a dat si e suparata ca i-am luat-o inainte sa-l pun pe blog. 

Desi initial ma cuprinsese mila pentru tanarul programator fara suflet pereche, am sfarsit prin a o compatimi pe femeia plina de sperante ca isi poate gasi jumatatea.

Dar sa nu uitam ca Ionica a fost mancat de lup pana la urma… si nu invers.

7 comentarii leave one →
  1. Octombrie 15, 2007 5:00 pm

    foarte tare! o sa-l pun si eu pe blogul meu.

  2. Octombrie 15, 2007 5:03 pm

    Mie mi s-a parut criminal. Ce plina de sperante se uita saraca femeie si cum a sarit ea pe peron ca o caprioara!

  3. Octombrie 15, 2007 5:23 pm

    Daaa, sunt suparata foc :)))

  4. cecilia permalink
    Octombrie 15, 2007 5:26 pm

    ouch!

  5. bogdan permalink
    Octombrie 16, 2007 2:08 pm

    frumosul sfarsit al povestii era daca demoazela sprintena ca o ciuta facea vietii in ciuda si se arunca in fata urmatorului tren. Asta ca sa ne invete pe noi toti ca, de fapt, nu exista gara pentru doi. Ci doar glume proaste pe care viata ni le serveste la fiecare statie.

  6. Octombrie 18, 2007 12:40 pm

    excelent!!!

Trackbacks

  1. Esti credul daca esti deschis? « My web…side

Lasă un răspuns

