Skip to content

Perle din CV-uri (IV)

Octombrie 9, 2007

Celebra intrebare ” unde te vezi in 5 ani” se poate referi uneori si la vestimentatie:

Unde va vedeti peste 5 ani?

ma vad imbaracata in uniforma de politie

De licitat se poate licita oriunde si orice; inclusiv un angajat si inclusiv pe un site de joburi. Depuneti va rog ofertele, va voi contacta eu mai tarziu.

Care este jobul care credeti ca vi s-ar potrivi cel mai bine?

ASTEPT OFERTE SA AM DE UNDE ALEGE SAU GINDI CE MI S-AR POTRIVI……..

Rezultatele se impart in doua categorii: teoretice si practice. Probabil data viitoare cand ma va intreba seful de ce nu am recrutat cati oameni s-a planificat ii voi spune ca in teorie ei sunt deja angajati.

Care este cel mai mare vis pe care-l aveti? Care este idealul dumneavoastra in cariera?

sa progresez cit mai sus in personalul TESA, prin rezultatele mele obtinute din pct de vedere teoretic si practic

In CV este bine sa puneti cat mai multe informatii, nu se stie cand si cum se vor dovedi utile si relevante:

Studii:

1996 : Absolventa a cursurilor de modeling la Casa de Moda Venus Bucuresti

In loc de scrisoare de intentie:

Imi doresc sa lucrez in domeniul acesta deoarece asa vrea sa lucrez si in alt domeniu.

Pentru studii finizate, fara asperitati, ar trebui sa se faca categorie noua pe ejobs:

Studii finisate: liceul ”Nicolae Iorga”

Din celebra serie „mi-am descoperit vocatia insa nu ma uit cand aplic” o candidata la postul de economist raspunde:

Care este jobul care credeti ca vi s-ar potrivi cel mai bine?

creator de moda

La categoriile: ” limba romana este o alta limba straina” si „spiritul este totul, fie el si orientativ” avem o candidata care se decrie astfel:

Am un spirit de echipa bine dezvoltat ,manuiesc foarte bine arta conversatiei atat in limba romana cat si in alte limbi straine, relatiile cu publicul nu sunt o problema pentru mine, sociabila, amabila spirit de echipa, increzatoare, non-corformista, am spirit orientativ.

La categoria „si mentinerea e o realizare”:

Realizari:mentinerea nivelului

Nivelul cui?

 

2 comentarii leave one →
  1. georgiado permalink
    Octombrie 10, 2007 10:55 am

    f tari, Cris! auzi, studii finisate…haha…sa progresez cit mai sus in personalul TESA, prin rezultatele mele obtinute din pct de vedere teoretic si practic…

    Mi-am luat portia de ras de dimineata. thanks. 🙂

  2. Octombrie 12, 2007 1:30 am

    🙂 eu ma distram la hobby-uri : Mersul pe bicicleta, Reviste Filme si Muzica …

Lasă un răspuns

