Skip to content

Fara carcotasi nu se poate

Octombrie 9, 2007

Via Orlando aflai si eu acum doua saptamani de spotul TV al celor de la ejobs.ro.

Am cautat pe Youtube – nefiind un telespectator inrait – sa vad cat este de „naspa” clipul cu care isi fac reclama cei de la ejobs.ro. Spun naspa pentru ca asa aratau comentariile pe care le-am citit din blog in blog.

Ce spun carcotasii?

Cica ejobs are prea multi bani si nu are ce face cu ei.  Asa si?

Cica ejobs castiga bani de la companii si ce mare chestie au facut ei cu spotul acesta care se adreseaza celor care isi cauta job. Pai, zic si eu, nu ma bagati in seama, daca nu ar fi oameni care sa-si caute job si sa-si faca cont pe ejobs, ar mai veni companiile sa dea banu’ pe anunt? Aud?

Cica campania ar fi jignitoare. I’ve got news: foarte multi o considera funny si realista. Uneori adevarurile pot fi spuse si in gluma. Iar cei care se simt jigniti ar trebui sa stea sa se intrebe de ce? Se recunosc oare in personaj?

Cica paralela job-mariaj este groteasca. Cine a zis ca toate casniciile sunt asa? Sau toate joburile. Exista insa si casnicii de cosmar precum joburi de cosmar.

 Si mai jos spotul pentru cine nu s-a dumirit despre ce vorbesc: 

3 comentarii leave one →
  1. Isit permalink
    Ianuarie 13, 2008 12:57 pm

    Mie mi-a placut spotul. 🙂
    Intamplarea face sa-i cunosc pe partenerii ejobs si imi par niste oameni destul de echilibrati. Sunt foarte destepti, flexibili, par sa aiba niste relatii de familie frumoase si… au simtul umorului.

    In perceptia mea, ideea spotului e simpla: indiferent de natura ei, o casatorie nu se rupe usor. Despartirea cere ceva timp, certuri pentru copii, perdele,ciorapi si cratitele „de la mama”, uneori si niste avocati, etc.:) Apoi, mai e si timpul in care iti lingi ranile si te apuci sa faci o alta relatie…
    In schimb, relatia de munca se poate rupe in 5 minute – timpul necesar sa faci demisia sau „cererea de incetare..” 🙂 De obicei, nu se lasa cu multe resentimente si lacrimi de copii, iar daca esti fasnetz poti incheia destul de repede un alt contract psihologic.

    Cat despre beneficiile celor de la ejobs, bravo lor! Succesul este si despre bani! Ar putea si un model pentru generatia „pro”

  2. Ianuarie 14, 2008 12:28 am

    @Isit: Care este generatia pro?

  3. Cristian permalink
    August 12, 2008 2:39 am

    Mi s-a parut haioasa ideea. Realizarea insa cred ca putea sa fie si mai haioasa.

Lasă un răspuns

