Skip to content

O noua provocare: Rezumatul verii

Septembrie 28, 2007

Primesc de la prietena mea o provocaresa spun ce-am facut vara aceasta. Ca sa puteti spune mai apoi: „stiu ce-ai facut asta vara”, iata mai jos rezumatul: 1. Am inceput vara cu vacanta in Grecia, dupa care am regretat ca m-am grabit; regretam de fiecare data cand un coleg sau un prieten isi lua concediu in iulie si august;

2. Mi-am facut blog si am convins si pe altii sa-si faca ceea ce consider ca este o mare realizare;

3. Mi-am sarbatorit 26 de veri cu scoici (fara carne) si uzzo; cu ocazia asta am descoperit ca desi multora le plac scoicile, sunt putini cei care prefera uzzo;

4. Am plans putin, am ras putin, am invatat cate ceva despre oameni si despre mine;

5. Am trecut prin doua tentative de intrare prin efractie la mine in apartament;

6. Am facut prima mea alergie solara si am reusit sa mai fac o infectie care ma mai chinuie si acum (asta la capitolul boli).

7. Am trecut prin multe schimbari la job si mi-am dat seama inca o data ca schimbarea imi face bine.

8. Mi-am inchis jurnalul offline si l-am facut cadou.

9. Am ajuns sa nu mai suport filmele de groaza, desi inainte eram fan.

Lista ramane deschisa in caz ca-mi mai amintesc ceva. Nu cred ca are rost sa mai spun ce mi-as fi dorit sa fac si nu am facut. Faptele conteaza. Si in buna traditie a lepsei, o sa rog pe Raluca, Dana si Ionut sa ne spuna ce au facut in vara asta.

No comments yet

Lasă un răspuns

