Skip to content

Perle din CV-uri (II)

Septembrie 20, 2007

Beneficii: sa fie cat mai avantajoasa pt mine si in aceelasi timp sa fac fata si sa fiu si rasplatita pt munca depusa si pt multumirile pe care am sa le aduc firmei…

(aducem multumiri conducatorului iubit n.a.)

Cunostinte PC: am ceva cunostiinde (a uitat si sa scrie ce sa mai zic de cunostintele PC; a vrut sa pastreze secretul pentru ea n.a.)

Alte cunostinte, aptitudini sau observatii relevante pentru CVul tau

am permis auto de 5 ani ..catg B…. am doua scoli zic eu destul de bune… si cel mai important zic eu ca este ca VREAU SA INCEP SA CUNOSC CE INSEAMNA RESPONABILIATEA SI SA STIU CA AM UN LOC DE MUNCA STABIL….DECI VOINTA SI DORINTA ZIC EU CA SUNT CELE MAI IMPORTANTE …

(zic eu ca unii isi pierd sirul gandurilor dupa cateva randuri n.a.)

O candidata foarte efervescenta (se pare) este rugata sa detalieze in CV personalitatea ei ( hobbyuri, aspiratii, ce va motiveaza, stil de viata si lucru, etc ).

(A confundat exprimarea orala, colocviala cu cea in scris n.a.):

wowowo multe…… sunt vorbareata …comunicativa…sociabila….am rabdare cu publicul….imi place sa fac multe…sa ma plimb f mult cu masina …muzica..filmele etc ///

Si apropos de sinceritate fata de recruiter, o absolventa de ASE care aplicase pentru un job de economist este intrebata: Care este jobul care credeti ca vi s-ar potrivi cel mai bine?

Raspunsul a venit senin: politista

(jos palaria, mult succes! n.a.)

La cunostinte PC am mai intalnit probleme:

Cunostinte PC: softwear,hardwear (ma intreb daca nu stie cum se scriu, stie ce presupun?)

5 comentarii leave one →
  1. Septembrie 20, 2007 1:05 pm

    „Wowowow… da fata, pai hai sa-ti zic.. pasiunile mele este inotul. Sunt manechina… si imi place filmele de dragoste”

    Polistita… blonda? Sansele sunt destul de mari.

  2. Septembrie 20, 2007 1:56 pm

    :)) Ce figura esti Ana! Da unii chiar nu fac misto…

  3. Septembrie 24, 2007 7:37 pm

    Ok, poate nu ma pricep eu la cv-uri, dar exprimarea oamenilor astora e … cel putin ciudata! Daca trimiti un cv undeva, inseamna ca iti doresti sa fii angajat, dar cu atitudinea pe care o inspiri, exprimandu-te astfel… nu ajungi nicaieri! Si apoi spun probabil: mama, nici nu m-au chemat la un interviu; pai normal, daca au bagat toti pilosii… :))

  4. BearScorpio permalink
    Octombrie 3, 2007 2:22 pm

    :)) Gradina este foarte mare si din pacate incap din ce in ce mai multi in ea. Nici cu astia mai micuti (liceu) nu ne putem lauda prea tare. Din pacate.

  5. Jean Barbut permalink
    Iulie 24, 2008 1:37 am

    „Lasa frate”, ca daca aplica astia cu cv ce contin perle am si eu sanse mai mari sa gasesc un job. Prima data ma speriasem cand vedeam ca aplica sute de persoane la un job si ma gandeam ca am sanse aproape zero sa fiu ales, dar se pare ca majoritatea scriu la misto sau scriu pe bune dar nu prea le merge mintea 😀

Lasă un răspuns

