Skip to content

Perle din CV-uri sau ce sa nu scrii intr-un CV

Septembrie 11, 2007

Blogul a fost mutat. Gasiti articolul la: http://www.mywebside.ro/2007/09/11/perle-din-cv-uri-sau-cum-sa-nu-scrii-intr-un-cv/

7 comentarii leave one →
  1. blogoflender permalink
    Septembrie 12, 2007 1:14 am

    :)) ultima este de a dreptul stralucitoare. trebuie sa recunosti ca este o persoana optimista ;).

  2. Septembrie 12, 2007 1:36 pm

    eu n-am inteles ce marunt nu i se dadea individului de la 10. Se referea la comisioane? ca am ramasa interzisa…Sau se angajase la coltul strazii?

  3. Septembrie 12, 2007 1:42 pm

    @ Postelnica: Mai si eu m-am tot gandit, am facut brainstorming in birou. Pana la urma avem doua variante:
    1. Fie ca a muncea mult, depasea targetul (plusuri) si angajatorul nu o platea suficient (marunt)
    2. Fie ca lucra ca si incasatoare si oamenii nu veneau cu bani marunti si ramanea cu goluri in casa pe baza ca mai aduc ei alta data.

    Oricum, dupa cum avea Cv-ul inclin sa cred ca nu obisnuia sa vorbeasca la figurat (asa cum ar fi in prima varianta) si ca cel mai probabil se referea la varianta 2.

  4. Septembrie 12, 2007 6:29 pm

    M-am luminat. Nu-i de joaca cu maruntul care cand se aduna… Anyway, pe mine m-au distrat perlele, partea tista este ca cei de sus vorbeau serios.

  5. Septembrie 15, 2007 7:40 pm

    Genial… sa ne mai oferi astfel de perle caci sunt delicioase.

    Eu nu retin decat una singura dintr-o scrisoare de intentie, care compunea intreaga scrisoare de intentie: „Mai dati sanse si tinerilor!”.

    Inutil sa mai spun ca persoana respectiva avea cu un an mai mult decat mine si cu 4 peste media de varsta a agentiei pe care o conduc.

  6. Septembrie 16, 2007 10:15 pm

    Niste oameni de exceptie!

  7. jeachi permalink
    Iulie 21, 2008 12:37 am

    ce secretara nebunatica 😀

Lasă un răspuns

