Skip to content

Musafir de duminica

Septembrie 9, 2007

Dupa o repriza scurta de cumparaturi la Mega Image-ul din colt ne-am pricopsit cu un insotitor foarte fidel de care nu am mai scapat pana acasa. A insistat si a insistat sa fie invitat inauntru si pana la urma i-am facut pe plac. Si pentru inceput a inspectat bucataria…nou-venit.jpg

S-a lasat mangaiat.

mangaiat.jpg Dupa care s-a instalat comod.odihna.jpg

Dar ii era sete

la-apa.jpg

Si foame. Ne-am ocupat de asta ca niste gazde bune.

Dar ca tot musafirul, la sfarsit a plecat.

15 comentarii leave one →
  1. Septembrie 9, 2007 7:05 pm

    :))

    urat mai era, bine ca a plecat 😛

  2. Septembrie 9, 2007 7:26 pm

    Mai Cristi, cum poti fi atat de rau? Era doar murdar!

  3. Septembrie 10, 2007 2:22 pm

    Sa inteleg ca a fost primul musafir de acest gen?! Inceputul e mai greu :)))

    Pis, pis n-a zis nimic ca ai adus intrusul in casa?

  4. Septembrie 10, 2007 2:27 pm

    Cum sa fie urat??? Era chiar adorabil! E foarte haios mai ales in poza aia in care bea apa. Eu nu stiu dc l-as fi lasat sa plece.:))

  5. Orfeu permalink
    Septembrie 10, 2007 2:58 pm

    Cainii astia care practica santajul sentimental si ne fura fetele …

  6. Septembrie 10, 2007 3:20 pm

    Cum adica inceputul? Nu vreau sa facem crescatorie! Ambulatoriu de caini.

  7. Septembrie 10, 2007 6:55 pm

    ce chestie …asta am patzit eu cu o pisica sambata seara care nu se mai dadea plecata de sub dulapul din bucatarie :). Pacat ca nu am avut inspiratia sa-i fac poze.

  8. Orfeu permalink
    Septembrie 10, 2007 11:47 pm

    Auzi, tu ti cumva cu dinamo?

  9. Septembrie 11, 2007 9:54 am

    La cine te referi Orfeu? Eram mai multi in discutia asta.

  10. Septembrie 11, 2007 9:54 am

    @Postelnica: Pai daca ai fi facut poze si tu pisicii nu ai mai fi avut un blog atat de intelectual. 😛

  11. Orfeu permalink
    Septembrie 11, 2007 10:34 am

    La tine, sti, caine trage la caine …

  12. Septembrie 11, 2007 12:42 pm

    Data viitoare, daca e sa fie si o matza, sa-mi zici, ca mie imi plac pisicile. Frumos gest, oricum, avand in vedere ca nu era vreun pui, ca sa zici ca domle’, e irezistibil si de asta. Faina ideea cu pozele.

  13. Septembrie 11, 2007 2:18 pm

    Data viitoare cand o sa fie o matza nu o sa fie doar musafir. 🙂

  14. Septembrie 13, 2007 2:18 pm

    haha asta a fost tare, replica ! mi-a placut. Cu atat mai bine pentru ea, daca isi va gasi stapana.

  15. Septembrie 15, 2007 7:45 pm

    Asociata mea s-a pomenit intr-o zi cu o pisica in casa dis de dimineata si a infiat-o. O cheama Jardelle. Si noi avem una la firma pe care am adus-o eu ca m-a urmarit cam 300 de metri si a traversat inclusiv o strada. O cheama Tzushca.

Lasă un răspuns

