Skip to content

When I let go of what I am, I become what I might be.

Septembrie 5, 2007

… spunea Lao Tzu. Sau alfel spus nu incerca sa obtii rezultate diferite facand aceleasi lucruri cu care te-ai obisnuit. Letting go face parte din evolutie.

Un prieten spunea ieri ca daca stai sa analizezi un proverb i se duce tot farmecul. Insa mie imi place sa spun ce am inteles eu pentru ca e posibil ca altii sa-mi imbogateasca viziunea cu parerea lor.

Si apropos de asta am gasit un poem anonim despre letting go.

5 comentarii leave one →
  1. Orfeu permalink
    Septembrie 6, 2007 9:23 pm

    „Un om este infinit mai mult decat ceea ce ar fi daca ar fi numai ce este.” – Martin Heidegger

    „Diferenta dintre mine si un nebun este ca eu nu sunt nebun” – Salvador Dali

  2. Cristina permalink
    Septembrie 6, 2007 9:25 pm

    Ce vrei sa spui cu cele doua citate? Vezi, uneori nu poti doar sa pui un citat…

  3. Orfeu permalink
    Septembrie 6, 2007 10:31 pm

    Erau despre om si ce reprezinta el. Si sunt din alea la care trebuie sa te gandesti sa intelegi ce spun. Mie primul mi-a dat ceva bataie de cap, dar nu am fost niciodata prea alert.

  4. Cristina permalink
    Septembrie 6, 2007 10:55 pm

    Pai ia spune ce ai inteles tu atunci.

  5. Orfeu permalink
    Septembrie 6, 2007 11:18 pm

    Primul este probabil cel mai optimist citat despre oameni pe care l-am citit. Increderea ca omul e capabil de lucruri extraodinare care ii depasesc cu mult propria natura. Al doilea este ametitor prin faptul ca enunta o realitate si anume ca nu trebuie sa fi nebun ca sa faci lucruri nebunesti.

    Oricum, ai dreptate, nu stiu ce legatura are cu ce ai scris tu.

Lasă un răspuns

