Skip to content

Film: Jeux d’enfants – chiar si jocurile copiilor pot fi periculoase

August 25, 2007

Blogul a fost mutat. Gasiti articolul la http://www.mywebside.ro/2007/08/25/ film-jeux-denfants-chiar-si-jocurile-copiilor-pot-fi-periculoase

10 comentarii leave one →
  1. Octombrie 29, 2007 3:24 pm

    Filmul meu preferat! L-am vazut dintr-o-ntamplare acum vreo 1 an jumate, 2 si l-am revazut de cateva ori de-atunci. Sunt filme care-mi plac mult si pe care nu as vrea sa le revad insa. Arta filmelor de arta europene cred ca sta in faptul ca le redescoperi la fiecare re-vizionare.

  2. Nora permalink
    Martie 18, 2008 3:02 pm

    Cred ca ai inteles un pic gresit sfarsitul, dar poate ca tocmai asta e frumuseatea finalului…fiecare interpreteaza cum vrea.
    Pentru mine finalul este unul sumbru…sau fericit de sumbru nici nu stiu cum sa-i zic…
    Cei doi aleg sa se sinucida impreuna, iar in cele cateva momente pana la asfixiere traiesc povestea lor de dragoste pana la adanci batraneti…deci de fapt totul se petrece in imaginatia lor…
    Si spune la un moment dat: ca traiesc amorul perfect si pur, sau ceva de genul asta…
    Oricum ar fi este un film de milioane, care te face sa traiesti totul cu intensitate maxima lasand la o parte orgoliile …

  3. Aprilie 1, 2008 12:03 pm

    Am vazut filmul de 2 ori si m-am bucaurat cand
    am vazut ca actrita din rolul principal a luat
    oscar anul acesta pentru rolul din filmul”La
    vie en rose „

  4. 92lucia permalink
    Iunie 6, 2008 9:08 pm

    sincer…l-am vazut la scoala..nu stiu cum se termina pe ca se sunase si am taiat ultimele 10 minute…si tare as vrea sa aflu

  5. Gabriela permalink
    Noiembrie 2, 2008 2:04 pm

    De acord cu Nora, asa am inteles si eu finalul. Mai mult, e clar ca ei nu s-au putut iubi decat prin joc iar in momentul in care si’au dat unul altuia o provocare si s-au sinucis au trait in cateva secunde dragostea pura, o dragoste atat de intensa incat unii au nevoie de o viata ca sa o descopere. Si doar se vede ca in momentul in care se sinucid arata scene in care ei se saruta atunci cand se provocau si momentele batranetii in care cuita devine un simbol al darului si nu al provocarii. Superb film, o poveste tragica pe care cu toti ne’am dor sa o traim.

  6. Ianuarie 3, 2009 9:07 am

    f frumos filmul..depinde mult si cum il interpretezi..oricum admir libertatea asta a copiilor de a se juca si de a lansa sau a raspunde la provocari, chiar fara a se gandi la consecinte…libertate pe care din pacate oamenii mari o mai pierd sau o ascund sub o parte de prejudecati si control social (asa ceva nu se face, sau ce o sa zica lumea)

  7. Lore permalink
    Aprilie 29, 2009 4:10 pm

    Intr`adevar e un film care merita vazut..!nota 10

Trackbacks

  1. Cand iubesti vezi viata in roz « My web…side
  2. Film: Two can play that game « My web…side
  3. Bilant la un an de blogging « My web…side

Lasă un răspuns

