Skip to content

Not enough demons in your life?

August 13, 2007

De trei zile incoace oamenii tot ajung pe blogul meu cautand asta: poze cu demoni. Ei da, la multe m-am asteptat cand mi-am inceput blogul dar sa fie cautat pentru poze cu demoni nu.

Pentru cei care cauta in continuare click aici.

3 comentarii leave one →
  1. August 14, 2007 12:53 pm

    Asta ar fi the dark side a blog-ului 🙂 sau mai bine zis the blue side 🙂

  2. August 14, 2007 3:30 pm

    hehe… la mine cauta medicamente… deci cei ce cauta demoni la tine, poti sa-i trimiti la mine sa se trateze 😛

  3. August 14, 2007 4:47 pm

    deocamdata nu i-am depistat…dar daca-i miros, le fac trimitere 🙂

Lasă un răspuns

