Skip to content

Film: Mr. Fix It – low budget & filosofie

August 13, 2007

Mr. Fix It este o comedie romantica realizata in 2006, inspirata puternic din Hitch (sau asa pare).

Lance Valenteen (David Boreanaz din Buffy, spaima vampirilor – se pare ca a facut multe admiratoare) isi castiga existenta ajutand barbatii sa-si recapete iubitele care i-au parasit. Si asta la adapostul unei firme de service pentru PC-uri (Mr. Fix It). Atuul sau : este imun la dragoste. Cum face? Trateaza femeile atat de rau, incat fostii prieteni par ingerasi pe langa el. In mod previzibil, orice cojoc isi gaseste acul, astfel ca Lance o intalneste pe Miss Fix It, varianta lui feminina (interpretata de frumoasa Alana De La Garza). Aceasta este angajata de prietenii lui Lance care vor sa-i arate ca nu poate trai fara sa iubeasca. Si de aici se tese actiunea care este cam searbada si nu aduce nimic nou.

 Nu stiu daca doar varianta pe care am vazut-o eu avea o problema de editare, insa m-a derutat faptul ca gurile actorilor se miscau inaintea sunetului. Finalul, desi happy, a fost nesarat. Concluzia mea e ca probabil filmul nu a costat prea mult, insa poate fi urmarit daca sunteti niste spectatori indulgenti. 

In ciuda saraciei de mijloace a filmului, este totusi ceva care mi-a placut la el : unele tentative de profunzime in ceea ce priveste aspecte ale vietii precum dragostea, singuratatea si batranetea. Aveti mai jos doua monoloage elocvente.  

Primul este o descriere a barbatului de care s-ar indragosti protagonista (iata o femeie care stie ce vrea): 

„Îmi place un bãrbat care se sacrificã sã facã bani multi pentru a-si realiza visul. Un vis pe care îl poate realiza si pe care de abia asteaptã sã îl împartã cu mine. Si îmi place un bãrbat care pãstreazã legãtura cu copilul dinãuntrul lui si cãruia îi place sã joace jocuri copilãresti si nu se rusineazã sã le joace cu mine. Îmi place un bãrbat care este dispus sã aibã putinã încredere si la care sã vãd încrederea în noi de fiecare datã când se uitã la mine si pe care sã o simt de fiecare datã când mã mângâie. Mai presus de orice, îmi place un bãrbat care stie când sã renunte când este în avantaj.” 

Al doilea apartine unei batrane care vorbeste despre dragoste si singuratate cu profund regret (iata o femeie care si-a dat seama prea tarziu ce vrea): 

„Când eram tânãrã, cam de vârsta ta, eram fascinatã de cei bãtrâni. Îi priveam de parcã erau avertismente ale vietii. „Ai grijã, sau într-o zi o sã fii bãtrânã”. Mã fãceau sã cred cã secretul vietii era sã stai tânãrã. Fãrã responsabilitãti, fãrã griji, fãrã probleme. Atât timp cât rãmâneam spontanã, glumeatã si fãrã griji, nu îmbãtrâneam niciodatã. Din pãcate, calitãtile astea au avut si un efect secundar. Singurãtatea. Când eram tânãrã, nu mã gândeam la singurãtate, dar când a mai trecut timpul a fost din ce în ce mai dificil sã rãmân tânãra. Am realizat cã singurãtatea începea sã mã îmbãtrâneascã.  În loc sã-mi gãsesc pe cineva care sã fie spontan, glumet si lipsit de griji, am continuat sã mã mint. Asa cum fac multi. Pânã acum. Secretul vietii nu este sã rãmâi tânãr. Secretul vietii este sã gãsesti o dragoste care sã se mãreascã pe mãsurã ce îmbãtrânesti. Este vorba de ceea ce multi îi spun dragostea adevãratã. Atunci când ai o dragoste adevãratã te simti tânãr, indiferent ce vârstã ai. Dragostea adevãratã te face tânãr.”

Trailer here:

2 comentarii leave one →
  1. August 16, 2007 12:05 am

    Interesant. O sa ma uit si eu la film. Dar ideea chiar este super copiata dupa Hitch din ce ai povestit tu. Ma rog, parca ar fi prima copieciune din cinematografie… ;)) Noi sa fim sanatosi.

Trackbacks

  1. My web…side

Lasă un răspuns

