Skip to content

De ce nu am poze din weekend

August 7, 2007

Am vazut ca multi dintre cei cativa cititori fideli au verificat pagina de poze pentru ca promisesem sa aduc poze noi din weekendul la mare.Din pacate cardul de memorie al aparatului foto a suferit o deteriorare aparent iremediabila pentru mine ca necunoscator. Imi afiseaza mesajul: Memory card is not initialized. (Daca citeste cineva care se pricepe il/o rog sa ma ajute cu un sfat).

Si iata-ma-s fara poze. Dar sa va povestesc cate ceva in loc.

Lasand la o parte incidentul cu memory cardul, weekendul meu prelungit la mare a fost neasteptat de reusit. Am vazut ca Raluca si Denisa povesteau de Costinesti cam dezamagite. Eu m-am limitat la Constanta cu exceptia catorva incursiuni in Mamaia, Eforie Nord si Neptun. Plaja „la 3 papuci” – despre care va poate spune mai multe si Papsy – este linistita, mult mai curata decat altele amenajate si cu pretentii si ai avantajul ca poti intra in apa fara sa lasi paznic la prosop. In plus nici vorba de muzica, ce sa mai spun de manele. Un loc in care aproape an de an o vad pe Felicia Filip cu sotul, relaxata, departe de plajele aglomerata unde in mod sigur ar fi pusa sub lupa.

Am experimentat si plaja la Eforie Nord. Deja vorbesc aceeasi limba cu Raluka si Denisa. Aglomeratie, nu puteai sa intinzi putin piciorul ca intrai pe prosopul vecinului, zeci de muzici rasunau din toate partile orizontului, porumbi, namol, margele, pietre de baie. Ca sa evadez, m-am dat o tura cu banana la insistentele fratelui mei decis sa rada putin de mine. Am ramas cu o febra musculara de zile mari de la inotatul care era un calvar cu vesta de salavare cu cel putin 2 numere mai mari. Dupa ce am fost rasturnati de vreo 3 ori asa cum se face in mod traditional, bratele nu m-au mai ascultat asa ca m-am lasat sa plutesc asteptand ca „sefu” cu barca sa aduca banana mai aproape de mine. In Eforie am mancat la una din umeroasele autoserviri de pe plaja, una mai „apetisanta” decat cealalt la care am ajuns dupa ce m-am plictisit sa caut un restaurant unde sa fiu servita. 😛 Ca rating, tot ce va pot spune e ca ma bucur ca stomacul meu nu a suferit urmari nefavorabile.

In Mamaia am iesit in una din seri cu opriri la Cucaracha si Crush si am trait inca o data dezamagirea ca dom’le tineretul din ziua de azi nu mai danseaza, nu mai stie sa se distreze cum ne distram noi pe vremea noastra. Vara mea, care face parte din generatia despre care vorbesc, imi spune ca de fapt exista o noua forma de distractie care este mai cool: iesi in club ca sa bei ceva, sa te intalnesti cu lumea, sa vezi lumea, sa fii vazut de restul lumii. Dansul nu intra in poza asta. Probabil pentru nostalgici raman cluburile de manele, apropos de ce scria Raluk. 😛

In Neptun am mancat o pizza buna la Mediteraneo. Fac cocktailuri bunicele si au inghetate foarte aspectoase. Preturile sunt ok, am fost surprinsa ca o portie de clatite poate costa 4 RON si contine 4 clatite. Si asta pe litoral. Mai mult au niste dansatoare foarte dragutze, foarte „proaspete”(a se citi: foarte tinere), cu costumase interesante care intretin atmosfera intr-un mod decent. Probabil in ideea ca daca nu mai danseaza clientul ii aratam noi cum se face.

Cam astea sunt impresiile. La capitolul transport numai de bine. Am optat pentru reteaua de maxitaxi si bine am facut. Cursele sunt din 15 in 15 minute, autobuzele au aer conditonat, te costa 80 ron dus-intors si faci cam 3.5 – 4 ore intre Bucuresti si Constanta.

La intoarcere m-am trezit la pod Vitan in maieu (ca de la mare) pe o ploaie torentiala, firmele de taxi nu raspundeau, astfel ca tot 102 m-a salvat de la innec si pneumonie. Prin urmare prognoza (si nu forecastul, Bogdan) a avut dreptate. 

6 comentarii leave one →
  1. August 7, 2007 7:48 pm

    Gand la gand cu bucurie… tocmai voiam sa te intreb de poze :))

  2. August 7, 2007 7:52 pm

    Loool. Deci sa inteleg ca cea mai buna varianta e 3 papuci – loooool. E aproape de prietenii mei din Constanta, o testez si eu data viitoare cand ajuns acolo. Putem face un club anti-litoralul romanesc? Ca vad ca deja suntem 3 🙂

  3. Cristina permalink
    August 7, 2007 7:52 pm

    Pai cum tin sa-mi pastrez cititorii sunt atenta la ce ii intereseaza. 🙂 Si astfel am vazut ca pe locul doi la cele mai accesate a fost pagina de poze. Imi pare rau ca va dezamagesc.:(

  4. Cristina permalink
    August 7, 2007 7:54 pm

    Daca ai prieteni in Constanta Raluk ma mir ca nu ai testat-o inca. Daca treci de santierul care o limiteaza poti sa descoperi ca plaja poate fi o chestie calma.

  5. August 7, 2007 8:00 pm

    Sounds really nice. Dupa ce ma fac bine, dau o noua raita prin Constanta si testez then. Thanks for the tip 🙂

  6. elena permalink
    August 17, 2007 3:26 pm

    very, vad ca faci o super reclama la 3 papuci, unde an de an (in „copilarie”) ne petreceam vacantele :))

Lasă un răspuns

