Skip to content

Weekend prelungit la mare

August 2, 2007

Am terminat de facut bagajul!! Maine ajung la mare.

Imi place sa cred ca nu sunt ghinionista si ca voi reusi in sfarsit sa prind cateva zile de soare la Marea Neagra dupa multi ani de ploi si inundatii la care am fost martora.

Urati-mi noroc. Promit sa aduc poze. 😛

Ma bazez si pe forecast totusi: forecast.jpg

Sursa: www.wunderground.com

2 comentarii leave one →
  1. Bogdan permalink
    August 7, 2007 4:23 pm

    forecast=prognoza ?

    do iu anderstand mi ?

  2. Cristina permalink
    August 7, 2007 5:20 pm

    🙂 Gata am inteles. Mea culpa. Promit sa nu mai fac…decat foarte rar. Senchiu pentru atentionare.

Lasă un răspuns

