Skip to content

Cat pe ce sa fiu pradata…

August 1, 2007

Ieri vorbeam de trait clipa. Si azi sunt de acord pentru ca iata ca ajung acasa si gasesc butucul de la usa taiat cu freza intr-o incercare nereusita de jaf.

Acum, intrebarea este ce sperau hotii sa gaseasca? pentru ca eu si colega mea de apartament avem doar 2 bucati dulapuri care gem de haine, vreo doua duzini de genti si pantofi si cam aici se opreste inventarul. A, si niste carti dar ma indoiesc ca ne pricopseam cu niste hoti intelectuali. Prin urmare ne-am decis sa ne bucuram mai mult de lucrurile pe care le avem, cat le avem.

Lasand gluma la o parte, chiar ma ingrijoreaza ca hotii au ajuns asa de inconstienti in zilele noastre. Alta data, cand nu aveai lucruri de valoare in casa mai puteai spera la un dram de siguranta.  

Am primit melodia de mai jos de la un prieten ca sa imi ridice moralul si eu o share-uiesc cu voi:

One Comment leave one →
  1. iulia permalink
    August 1, 2007 4:32 pm

    …’unde esti tu Tepes Doamne?’

Lasă un răspuns

