Skip to content

Omul sfinteste locul

Iulie 30, 2007

Blogul a fost mutat. Gasiti articolul la http://www.mywebside.ro/2007/07/30/omul-sfinteste-locul

9 comentarii leave one →
  1. Iulie 30, 2007 11:15 pm

    :)) gand la gand cu postul asta. Chiar azi vorbeam noi doua de chestia asta. Ai dreptate, este posibil ca unii oameni sa dea rezultate doar in locul potrivit, sa ii iei de acolo si sa nu mai fie niste oameni deosebiti. La fel cum unii oameni in anumite joburi nu vor da niciodata rezultate. E si asta o dilema… O sa iti spun saptamana asta cum o rezolv pe a mea 🙂

  2. August 1, 2007 10:34 am

    Foarte interesant acest post… Pe marginea unui subiect similar discutam cu cineva. Aveam o polemica legata de cum iti educi copilul astfel incat acesta sa isi descopere talentele. Ea spunea ca nu o sa-i impuna nimic si o sa-l lase sa-si aleaga singur calea in viata. In schimb, opinia mea este alta. Desi sunt de acord cu liberul arbitru, cred ca a-ti impulsiona copilul sa faca cat mai multe este vital pentru ca acesta sa-si poata descoperi talentele. Cum poti sti daca iti place pictura, daca tu nici macar nu stii ca exista o asemenea indeletnicire (exemplul pe care l-am dat este dus la extrem desigur, dar l-am dat tocmai pentru a-mi argumenta cat mai clar punctul de vedere). Eu am fost educata in acest spirit de catre parintii mei. Am facut si muzica, si dans, am studiat limbi straine, etc… Desi acum am un cu totul alt drum in viata, consider ca tot ce am facut pana acum mi-a fost de ajutor. Asa ca…sa nu ne fie frica sa fim cutezatori, pentru ca numai asa iti poti descoperi locul potrivit!:)

  3. August 29, 2007 3:13 pm

    Foarte fain postul! Cred ca noi – in general vorbesc – incercam mai mult sa corectam ceea ce nu stim sa facem decat sa ne perfectionam talentele.
    Vad ca si K s-a gandit la o legatura intre parinti si educatia copilului. Da, cred ca e bine sa-ti impulsionezi copilul sa faca mai multe insa pana la urma el trebuie sa aleaga singur ce ii place, cu ce vrea sa continue.
    Stii parintii aceea care desi sunt constienti de vocea excelenta a copilului/talentul la desen/etc. ii indreapta acestuia pasii in alta directie? „Lasa, cu desenul nu face nimic in viata, mai bine sa mearga la o clasa de mate-informatica, sa dea la ASE, sa ajunga economist, aia e o cariera sigura!” Din pacate sunt destui care gandesc asa…

  4. Cristina permalink
    August 30, 2007 9:50 am

    Da, parintii au o influenta destul de mare in alegerea drumului pentru copiii lor si, desi sunt bine intentionati, nu actioneaza intotdeauna in interesul copilului ci al lor. Practic scopul unui parinte este sa isi vada copilul cat mai repede pe picioarele lui, asa cum pasarile isi invata puii sa zboare din cuib. (aici am fost putin melodramatica :P) Dar e un exemplu bun. Si de multe ori visurile parintilor sunt doar ale lor. Fie ca incearca sa repete succesul pe care l-au avut ei insisi, fie ca incearca sa realizeze ce nu au reusit ei prin copii.

  5. Septembrie 13, 2007 2:43 pm

    Da, asa e, cele doua trebuie sa se intalneasca. Intr-un fel sau altul.

  6. mihai@yo permalink
    Mai 23, 2009 3:05 pm

    foarte bine spus si ii multumesc Cristinei mult ca loam 4 la romana daca nu publica compunerea

  7. Mai 25, 2009 3:50 pm

    @Mihai@yo: Mihai, cred ca va trebui oricum sa mai aprofundezi pentru ca observ o greseala gramaticala in mesajul tau. ma refer la „loam”

Trackbacks

  1. Cheia succesului nu este de mare ajutor pana nu descoperi si lacatul potrivit. (proverb chinez) « My web…side
  2. La vanatoare de cai verzi… pe pereti « My web…side

Lasă un răspuns

