Skip to content

Vesela de la dentist :)

Iulie 25, 2007

Astazi dis de dimineata am avut o programare pe care de mult o aman la stomatologie. Si nu pentru ca as suferi de clasica fobie de dentisti ci pentru ca si eu, ca si multi altii, nu ma duc la doctor decat daca ma doare.

Am ajuns la medicul respectiv la recomandarea unei prietene astfel ca m-am dus plina de incredere.  Am stat destul de mult (nu m-am enervat, ceea ce inseamna ca sunt in toane bune azi) in sala sa astept printre doamne si domni trecuti de prima tinerete care chiar pareau sa aiba probleme cu dintii. Intr-un final mi-a venit si mie randul. Sunt obisnuita ca medicii sa aiba o atitudine joviala si parinteasca cu pacientii insa acesta chiar made my day.

Principala calitate la prima vedere: simtul umorului dar fara a parasi limita bunului simt. Rezultat: te relaxezi instantaneu chiar daca mergi acolo pentru o extractie. Pana si faptul ca am o carie mica ce are nevoie de plomba nu a avut o prea mare importanta. Mai tarziu am aflat ca trebuie sa-mi extrag si doua masele de minte, asa in completare. Hai! Cand? Nici vorba sa intreb daca doare, cat costa si alte cele. Iata ca si dentistii pot face business daca au calitati de vanzatori.

Va tin la curent cu urmatoarea vizita ca sa va spun parerea si despre partea operationala. Pana una alta nota 10 pentru consultatie. Vi-l recomand cu caldura. 

One Comment leave one →
  1. grasshopper permalink
    Iulie 25, 2007 12:51 pm

    Pe mine m-ai convins! Cum si eu sufar de aceeasi boala cu dusul la doctor doar atunci cand ma doare, daca as mai da si peste cineva care sa ma faca sa nu mai vreau sa revin ….as amana consultatia pana as ramane fara dinti :)…Exagerez, dar nu sunt departe de adevar…Asa ca nu strica un doctor bun…iar daca are si charm…cu atat mai bine…Asteptam verdictul la partea de executie si, daca e ok, ma inscriu pe lista!
    O zi frumoasa, cu racoare….multa racoare…

Lasă un răspuns

