Skip to content

Cu trenul prin orasele tarii

Iulie 23, 2007

In acest weekend m-am aventurat cu trenul in afara Bucurestiului. Destinatia Braila. Am acolo o parte a familiei pe care nu o mai vizitasem de multa vreme.Nu am anticipat ca mersul cu trenul a devenit o piatra de incercare. Pentru ca am pierdut trenul de dis-de-dimineata care avea aer conditionat am mers pana la urma un un clasic rapid unde am facut sauna de la plecare pana la sosirea la Braila. Si asta nu a fost tot. Trenurile au intarzieri ca regula de la 30 de minute in sus. Al meu a avut 45.

La intoarcere eram vesela ca voi merge in sfarsit intr-un vagon cu aer conditionat insa ghinionul se incapatana sa ma urmareasca: am avut loc in singurul vagon in care nu functiona instalatia de aer conditionat. La Buzau trenul adunase deja 60 de minute intarziere si controlorii de mila noastra, a celor din vagonul ghinonist, ne-au trimis la clasa I unde aerul era respirabil. Am ajuns in Bucuresti la ora 19, trenul fiind programat sa ajunga la 17.25. Pe tabela de sosiri trenurile aratau intarzieri intre 30 si 180 de minute. Fara exceptie. Voiam sa plec cu trenul la mare peste doua saptamani… 

4 comentarii leave one →
  1. Bogdan permalink
    Iulie 23, 2007 1:37 pm

    Nu te supara pe CFR, problema cu intarzierile tine de canicula. Sinele de la noi se alungesc prea mult datorita temperaturilor anormale, iar trenurile merg incet ca sa nu deraieze.

    Partea cu aerul conditionat este insa cam rusinoasa … 🙂

  2. thewebme permalink
    Iulie 23, 2007 2:21 pm

    Cred ca si materialele de constructii ar trebui sa se adapteze la fenomenul de incalzire globala. Sunt eu prea pretentioasa? 🙂

  3. Iulie 23, 2007 3:59 pm

    Am fost si eu in weekend la familie, numai ca inspre partea cu marea (la Medgidia).
    Pentru ca stau langa Gara Obor, am luat trenul de acolo … dimineata la 5:45 .. a plecat punctual, a ajuns punctual.

    Duminica seara .. inapoi … Am luat trenul din Medgidia la 19:45 .. asa cum zicea in tabela. Foarte punctual … si pentru ca ma lasa langa casa .. (adica tot in Obor .. am zis ca e cea mai buna varianta).. pentru ca e cel mai rapid tren de pe litoral spre Bucuresti (cel putin asa zice CFR-ul). Face 3 ore jumate …

    Spre ghinionul nostru, a facut 5 ore. Da … am ajuns cu o ora jumate intarziere. La 1 fara un sfert, in loc de 23:20 .. asa cum trebuia sa ajungem …

    Si ma mai intreaba sefu, de ce am cearcanele asa mari …

  4. Iulie 23, 2007 6:36 pm

    Fac eu excursii la mare in fiecare weekend la pret de autocar conditii exceptionale, vezi aici detalii

Lasă un răspuns

